12 Eylül 2014 Cuma

tef gibi gergin iki taraf

Hatun kısmının aldatabileceğine inancım gerçekten sıfır...

    Denedim olmadı. Daha doğrusu acaba dedim ama yok dostlar yok.Hep en sevdiğinden yana basıyor aklı kalbi.BIr basķasının yanındayken bile acaba nerde napıyo meselesine dönüyor iş.

     Denedim olmadi diyorum ama o lafın gelişi.eniştenin arkadaşlarından birinden teklif aldım da , o zamana kadar eniştenin arkadaşlarıyla nişan hazırlıkları sürecinde bayaa zaman gecirmistik.Hİç aklımda yokken konu buraya gelince bir düsündüm.tabi ki hayır dedim de yok yani o sırada bu yazıyı düşündüm işte.

     Hem zaten bende ki enerji birine zor yetiyor.gerci kolay yönleri de vardır galiba.Düşünsene bu çıldırttı mı seni öbürüyle vakit geçir.buna mı kizdın diğeriyle....ilişki yürütmek kızlar icin daha zor? Fazla takıntılıyız erkeklere göre.bu yüzden aynı çabayi aynı anda 2 kişide gösterebileceklerini düşünmüyorum.tabi her ikisini de sevmeyip sadece takılıyorsa o başka.aslına bakarsanız o durumu çakmayacak erkeğin olduğuna da inanmıyorum.

     Neyse bu konuyu geçersek nişan işi zormuş arkadaşlar.bir de masraflı falan.bir de iki aile iki farklı taraf oluncaa biraz gerilgin bir hal alıyor hazırlık aşaması.bu arada burdan bir nıişan makasını 3.5 saat aratan ayağımıza kara sular indiren kuzenime b7rdan sevgiler biraz da sövgüler gönderiyorum.bir de burası köy yeri ( malum düzcedeyim şuan ) aman kavga çıkmasın diye çok uğraştık.ve kavga eden tek kişi damat oldu.kesķe damadın arkadaşları veya gelinin kardeşleri kavga cıkardı deselerdi de bir tek damat yardıra yardıra kavga etmeye gitti, kavga çıkardı demeselerdi dedik.

     Bir de görümceler öyle durumlarda belli oluyor.mesela damadın yıllardır konuşmadığı bir ablası varmış.aileden kimse konusmuyor o karıyla.karı gelmiş avaz avaz bağırıyordu herkesin icinde benim bir tane erkek kardesim var onu size yedirtmem diye.ulan sanki kardesini biz getirdik.senelerdir bir kez olsun konuşmamışsınız.o kadar aileciymissin ama 2 kere kocaya kaçmışsın utanmadan birde çirkeflik ediyorsun.ama merak etmeyin dostlar kendimizi tuttuk ağzını yırtmadık.

     Ertesi gün faceden yazıyo kadın kUzenime  naber canım? Ö.... nerde ?   Yok yedim de şuna diyorum.neyse ki kuzen benden sakin çıktı da cevap vermeye tenezzül etmedi.işte son durumlar böyle.daha yazacak çok şey var.

2 yorum:

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Waaow aksiyonlu geçmiş biraz :)
Yaa ama merak ediyoruz aşk meşk kısmına gelsek ya bir an önce:)

deeptone dedi ki...

ha haaa sahiden de aksiyon çok hadi bakalım :)

Yorum Gönder