31 Ekim 2014 Cuma

gelişmeyen gelişmeler

       Hadi Çoko ' yu hatırlayın.Nankör olmayın canım bu kadar aaaa .

      Bu günlerde 4 aylık ilişkim can çekişiyor canikler.Düşünebiliyor musunuz 4 ay olmuştu.Valla benim ciddi ilişkim bile bu kadar sürebildi.Canım sıkkın mı ? Tabi ki sıkkın hatta bir ara oturdum sinirden ağladım falan.

       Bloğa bir bakayım dedim amanın ne göreyim her yer watsons , gratis indirim haberleriyle dolu.Millet kapış kapış kozmetik alışverişi yapmış.Benim şu sıra kozmetik de gözüm yok o yüzden, giyim kuşamla gelin bana.Kozmetik stoğum artık doğal sınırlarına ulaşmış daha fazla genişleyemez durumda çünkü.

      Ha bir de Benim evlenen kuzi Çiğdem vardı ya hani.Şuan 1 buçuk aylık falan evli.Ayyy hamile o hamile.resmen teyze olcam.Geçen bir baktımk whatsapdan fotoğraf göndermiş bana.Ultrason fotoğrafı.Köşesinde 33 mm yazıyo.bit kadar çocuğun fotosunu atmış bana.Bide soruyor

 -    nasıl olmuş Çoko ?

    afferin afferin çok güzel olmuş sağlam yapmışsınız falan dememi mi bekledi bilemiyorum. iyi iyi maşallah fasulye kadar olmuş bu demeyi seçtim ben kibarca.

       Ben çok hissizleştim neden ? kimseye minnetim kalmadı neden ? ulan hayatımda bir bok olmuyor neden ? bu bana tabi ki yakışmıyor.En kısa zaman da her şeyi düzelteceğim tabi ki.

4 yorum:

deeptone dedi ki...

allam ya senin şu iş ve aşk hayatın bakalım ne zaman bi rutine girecek yaaaa hihi :)

Until The Free dedi ki...

Ahaha nasıl olmuş Çoko? Benim çocuğum olsa ben de böyle derdim heralde :) -Denizyıldızı

çokomell dedi ki...

deeptone : şuan gayet rutin de.ayrılmadık devam.Böyle de bayaa gideriz herhalde.Bak aşkı düzelttim sıra işde.

çokomell dedi ki...

until the free : o zaman bigün senin bebenin fotonu da beklerim.Benim bünye alıştı zaten böyle şeylere.hiç yadırgamam yani.

Yorum Gönder