18 Kasım 2014 Salı

bana zeval gelmesin cık cık cık

     Evet sayın izleyici gene ben...

     Düzce anılarımı , Nurdan'ın kınasını düğününü anlatabilirdim ama şuan buna mecalim yok.
Zavallı kuzimin nişanından 1 gün önce bir komşu öldü.Kınasında başka bir kapı komşpusu tam o gün öldü cenazesi kınayla aynı gündü.Kına yapmadık gibi bir şey oldu.Daha doğrusu yaptık da çok çok kısa tuttuk ki kimseye ayıp olmasın ! Hatta o bile olmayacaktı ama erkek tarafından gelen misafirlere ayıp olmasın diye öyle oldu.
Düğün de acısını çıkardık ama . Nurdan' ı en son gördüğüm de gangnam style dansı yapıyordu o0 şarkıda.Evet kız düğününde gelinlik için de bunu oynuyordu.Gözlerimi ovuşturdum yeniden baktım evet doğruydu.

     


   Neyse benim konum bu değil.Bu aralar size yeni bir şeyler aktarmak istiyorum.Bugüne dek sürekli makyaj malzemeleriyle boğuştum durdum.Tam hangisini seviyorum hangisi benlik kaptım derken benim Sığır ( sevgilim ! ) tutturdu ben ten makyajı sevmiyorum sürme suratına şunları diye.Ulan suratına hiçbir şey sürmeden geçiştirmeyi de ben beceremiyorum.Onun yerine bende tenimi daha düzgün gösterecek cidden düzeltecek ürün arayışına girdim.Maskelerimi daha düzgün yapar, cilt bakımına daha düzenli gider oldum.

Bir de son zamanlarda çıkan sivilcelerimin izi yüzümde kalmaya başlamıştı tek tük bu konuyla da itinayla ilgileniyorum.En kısa zaman da size bunların sonuçlarını yazacağım ki siz de nasiplenin dostlar.( Sakın sivilce probleminiz olmasın canımlar bakın benim oldu bir cildiyeye gittim , bit kadar sivilce ilaçları bile baya tuzlu haberiniz olsun )

      Bu arada eski bloggerlar yavaş yavaş geri dönmeye başladı ortam şenlendi çok mutlandım.Haa şöyle tanıdık yüz görelim acıcık.Gerçi ben de bir görünüp bir kayboluyorum ama ben uzun süreli gitmiyorum.En azından yazmasam bile okuyorum , yorumluyorum.Eeee bu işler böyle.Güzel yaşayamayınca yazamıyorsun bence bu işler böyle.O yüzden böyle gidip gidip gelmelerimiz.Kafayı toplkayıp dönüyoruz yoksa yazıya dökülmüyor anacım.Bu günlük bu kadar yeter sayın izleyici , ben daha çok yoracağım kafanı şimdiden çok yüklenme yapmak istemiyorum.











8 yorum:

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Çok yüklensen de ben razıyım valla yaz kız yaz :D
Şu düğünün ayrıntılarını çok merak ettim. Baya eğlenilmiş anlaşılan :)
Kınada öyle olmasına üzüldüm ne yalan söyleyeyim. Şu ayıp olmasın felsefesi yüzünden kendi istediklerimiz tam olamıyor hiçbir zaman.

beyza aydin baser dedi ki...

Yaz tatilinden sonra pek toparlanmadı sanki bloglar.
Ya da benim takip ettiğim arkadaşlar biraz sakin;)

çokomell dedi ki...

Dördüncü tekil şahıs : düğün için apayrı bir yazı yazar mıyım bilmiyorum ama yazılarımın arasında mutlaka paylaşırım.ve haklısın ah şu ayıp olmasın felsefesi :(

çokomell dedi ki...

Beyza aydin baser : yok yok sadece seninkiler değil biz genel olarak bor toparlanamamışlık var.halletcez ama galiba baksana yavaş yavaş geri dönüş var.

deeptone dedi ki...

çokooo ve sığırlarııııı :)))))

çokomell dedi ki...

Deeptone : aynen öyle aynen.

Mia Wallace dedi ki...

aslında kryolon gözaltı kapatıcısı al ve yüzünün başka yerlerine de sürebilirsin hem doğal hem yok gibi duruyor ve tek ürünle halletmiş olucaksın canım bi dene bence :)

çokomell dedi ki...

mia wallace : aaa bunu hiç duymamıştım.Bakcam hemen buna.Çünkü bu konu da ciddi bi arayışım var.

Yorum Gönder