12 Kasım 2014 Çarşamba

bir mim de ben yaptım

   Ben bu mimi çok sevdim ...

   Bana bunlarla gelin.Beni mimleyen gece defteri ne çok teşekkür ederim.Bu mimi okumakta yanıtlamakta çok eğlenceli :)

  Blog açma hikayeniz nedir?

  Günlük tutmayı günü gününe beceremiyordum.Okumayı da baktım çok seviyorum nette yazmak geldi aklıma.Önce azbuz , sonra blogcu en son da burada buldum işte kendimi.2 senedir falandır da buralardayım ben.

   Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim? 

    Esmerim , inatla kırmızı ruja da bayılıyorum.Bir gün bir arkadaş benzetti.Sonra da tutuldu kaldı arkadaşlar arasında.Bende öyle yazdım.Yani reelden sanala geldi bu isim.Ben bulmadım bana buldular hazıra kondum.

  Hangi mevsimi seversiniz? Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

   Tabi ki yaz.Ben çok üşüyorum her mevsim en az üşüdüğümk mevsim yaz o yüzden seviyorum galiba en çok.Bir de yazın giyim kuşam derdi yok.Kafalar açık , havalar açık , insanlar açık ohh mis.İnsanların en dertsiz tasasız olduğu mevsim yaz bence.Tam bir yaz insanıyım ben cayır cayır yanalım gıkım çıkmaz.

   Kırmızı ruj mu? Eyeliner mı?

     Tabi ki kırmızı ruj ! Kırmızı ruj bir moda değil karakterdir . Yıllardır var yıllar sonra da olacak.Kırmızı ruj kendini ifade etmenin en kolay en çabuk ve en baskın yolu.En azından bu bende böyle. ( tabi ki dişleriniz güzelse.şimdi bu kısmı es geçemezdim kusura bakmayın dürüst olmak gerek )

   Blog yazmak sana ne kazandırdı?

    Çok geniş bir bakış açısı , bir sürü yeni insan... Kendimi anlattım ve ne kadar ben çok farklıyım diye yırtınsak da hepimizin çoğu zaman aynısı olduğunu gördüm.Bunu fark etmek insanlarla ilişkim de baya etkili oldu.Bazı gerçekler vardır, değişmez.Kim önce bunu farkederse o kazanır ya bu da öyleydi.

   Kitap okumak mı? Bir şeyler yazmak mı?

   Okumadan yazılmayacağına inananlardanım ben.Gerçi bir ara kafam karışmıştı okumak yazarken ki orjinalliğimizi bozar mı , özgün olmaktan çıkar mıyız istemeden diye.O kadar düşündükden sonra son kararım okunmadan yazılamayacağı oldu.

     Şiir mi? Roman mı? Hikaye mi?

     Roman.Pek şiir seven biri değilim.

   En çok etkilendiğin film?
    
       3 idiots'u çok sevmiştim.

     Hangi tür kitap, film?

     Her tarzda okurum ama her tarzda izlemem.Romantizmi sevmiyorum.Fransız filmlerini sevmiyorum.Kısacası vıcık vıcık aşk olmayacak.Fazla bilim kurgu da olmasın.Ya gerçekci olacak günlük hayatta karşılaşmayacağım şeyleri önüme koymayacaklar.

     Öğrenci olmak mı? İş hayatımı?

     Öğrenci olmak hayatımın hiç bir aşamasında benim için cezbedici olmadı.O yüzden iş hayatı.Gerçi ondan da yıldım ben bigün ev hanımı olmak istiyorum diye tutturursam şaşmayın.

     Kitap okumak mı? Film izlemek mi?

     Film izlerken sıkılabiliyorum ben.Geriyor bazen beni ama kitap öyle değil.O yüzden kitap okumak.

     Klasik giyinmek mi? Spor giyinmek mi?
  
     Eskiden spor giyinmekti ama artık klasik.Büyünce klasik giyinmek şart6 oluyor.Yokısa hiç büyümüyorsun kimsenin gözünde.

     En sevdiğin yemek nedir?
    
     Patates kızartması başta olmak üzere patatesin her türü.

    En sevdiğin dizi?

    Cevabım çok net.American horror story.Ben  hayatımda böyle kurgu görmedim arkadaş.

    Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

     Ben hasta olunca uyanmadan günlerce uyuyorum.Yemek yok , içmek yok sadece uyku.En kötü yanı bu.

   Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?

 1- Loreal Paris miss manga siyah maskara
 2- kokulu mumlar
 3-siyah dolgu topuk bot
 4-yeni bir ajanda
 5- renkli kalemler

NOT : BEN İSİM İSİM MİMLEMİYORUM ÇÜNKÜ ÇOĞU KİŞİ MİMLENMİŞTİ ZATEN.BU MİMİ YAPMAYAN HOŞUNA GİDEN YAPMAK İSTEYEN VARSA BUYURSUN YAPSIN.mimledim sayın :)

10 yorum:

Ms. Grumpy dedi ki...

Çok eğlenceliydi, ellerine sağlık :)

çokomell dedi ki...

ms. grumpy : teşekkür ederim :)

Medanşeri dedi ki...

Güzel bir mim olmuş, hele ki alınacaklar listesine 5. sıradan da olsa girebilen renkli kalemler beni benden aldı ((: Benim de her zaman ihtiyacım vardır... Bir de blog ne kazandırdı sorusu var ya aynen öyle katılıyorum sana, daha net özeleştiri yapabilmemi sağladı bana da mesela bu sayede (:

çokomell dedi ki...

medanşeri : blog bize çok şey kazandırdı biliyoruz ama yazmayıp nankörlük edebiliyoruz gene de :)

deeptone dedi ki...

medanşeri çok eski arkadaşımız biliyon muuuu :)

safransarı dedi ki...

yazmak daima ruhsal masturbasyondur, kesinlikle vazgeçme :)

çokomell dedi ki...

deeptone : az bucuk hatırlıyorum döndüğü iyi olmuş :)

safransarı : kesinlikle haklısın.

Mia Wallace dedi ki...

çokomel blogunu özlemişim ve cevapların çok tatlı! :)

ay patates kızartmasııı <3

çokomell dedi ki...

mia wallace : İnanamıyorum ! sen gelmişsin dönmüşsün çok sevindim ya tekrar hoşgeldin :)

Ruhsuz Atmaca dedi ki...

Blogcu olmanın, blogger olmanın en önemli özelliği ruhsal katharsis, yani arınmanın tam sağlanmasıdır. Biraz yalnızlaştırıyor ama sen yazmaktan vazgeçme. :)

Yorum Gönder