2 Kasım 2014 Pazar

ha ?

       Bakın ! artık düzenli gelmeye başladım.Tabi kimse kalmamış bildiğim ama olsun....

     Benimkiyle barıştık ( benim ki dediğim hani şu alevi olan evet hala o benim ) .Nasıl mutluyum,nasıl huzurluyum.İlk defa bir ilişkim bu kadar yolunda. ( evet yolunda olan ilişkim bile 2 gün önce bitmek üzereydi . sebep de  ilişki durumu gibi saçma sapan bir olaydı . )  İnadım inattı ama ya o ilişki durumu olacak ya da bu ilişki burada sonlanacaktı , neyse ki beni kaybetmeyi göze alamadı da derin bir nefes alabildim ben de.Yoksa üzülen taraf gene ben olacaktım dostlar.

    





         Sonbahar yaşamadan kışa devrildik farkında mısınız canikler ? Bu durumdan cildim nasıl huysuz nasıl mutsuz anlatamam.Nemsiz ama yağlı bir cildim var.Uygun bir krem bulamazsam kuruyor gerim gerim geriniyor . krem sürersem ve benim nemrut cildime yaramazsa bu sefer de basıyor sivilceyi.yağlanıyor da yağlanıyor.İşte bu duruma uygun bir şeyler tavsiye ederseniz bana çok makbule geçer.
Arayışlarım bununla da bitmiyor.Ben önceden spor giyinmeyi severdim artık klasik seviyorum.Yani öyle sevmeye çalışıyorum.Spor giyindiğin sürece hiç büyüyemiyorsun çünkü.Sinir bozucu bir durum bu.Büyümek şart.

      Hatırlarsınız yıllardır benim oje problemim var.Alıyorum alıyorum ama sürmüyorum.Dün annem bu konu da el attı.
ÇOKO : bunları alıp böyle doldurma evi . biliyorsun ki bunlar çabuk bozulan şeyler.çabuk bozulmasalardı şişesini bit kadar yapmazlardı.Parfüm şişesi gibi bir şey yaparlardı dedi ve azarına son noktayı koydu.

    İşte şidmilik durumlar ben de böyle.

6 yorum:

AhuDudusu dedi ki...

Ayyy görünce bir solukta okuyup da yorum yapmak için sabırsızlandım resmen. Eskilerden kimse kalmamış gerçekten. Alevi olan konusu için biraz önceki postlara gitmem gerekecek galiba ama yine de ortak bir şeyimiz var galiba! :)

çokomell dedi ki...

Ahududusu ; tanıdık birini gördüğüme nasıl mutlandım anlatamam. Alevi konusu cok da eski bir konu degil.fazla geri gitmen gerekmeyecek gercekten :)

deeptone dedi ki...

heeeey iyisin iyisin formdasııııın oleeey :)

safransarı dedi ki...

sen yine de arayı çok açma (:

Kafa Dergi dedi ki...

Haha Deep'in dediği gibi form:! :D

çokomell dedi ki...

deeptone ; attım ben sıkıcılığımı üstümden.döndüm yani sahalara.

safransarı : açmam açmam buralardayım bakınız.kafa ütülemeye devam.

kafa dergi : daha formda olduğum zamanlar da olmuştu sanki.Neyse ama o günleri aratmayacağım ben.

Yorum Gönder