25 Kasım 2014 Salı

kendimi kıpratıyorum

      Saat kaç oldu hala boş boş dolanıyorum evin içinde ...

      Aylaklık ruhuma işlemiş resmen.Bu yazıyı da sırf bir şeyler yapmaya başlamış olmak için yazıyorum galiba.Hayatım hakkında bir kaç karar aldım.Hemen sizle paylaşayım ki belki daha kalıcı olur diye düşünüyorum.Yazarsam belki ilerde hmm bak sözümden dönmüş oldum gördü millet diye kendimi kışkırtırım diye düşündüm ( millete ne der geçirim dötüm sıkışırsa kendimi biliyorum aslında ama hadi neyse yemiş gibi yapın siz )

        Okula devam etmeliyim.

        Yeni bir işle başlarsam bu sefer çabucak iş değiştirmemeliyim.
   
        Spora başlamalıyım.

         Yeni bir saç rengi seçip bu sefer hemen sıkılıp değiştirip saçımın anasını ağlatmamalıyım.

Evet şimdilik bunları yapabilsem bana yeter.Hayatımda devrim yapmış olurum resmen bunları yapabilsem.Ha bakın bu maddelerde aşk maşk yok.Neyse ki o kısmı çözdüm ben.( bunu söyleyeceğime ben bile inanmazdım )  Size bunun tarifini vermeye çok izlerdim canımlar ama ne yazık ki bunu yapamam.Çünkü bu başarı benim değil , çünkü bu özellik bende hala yok.Siz ilişki yürütemiyorsanız yürütebilen bir adam bulun yürüyün .verebileceğim tek tavsiye bu.

Hadi bunları da geçelim.Dün akşam annemin doğum günüydü.Gördün mü bak 45 oldu.Kutladık ve ona bayaa sürpriz oldu.Çaktırmamaya çalıştı ama mutlandı kadın.Siz de yapın böyle şeyler atlamayın.

gelelim sevgili meselesine.Cumartesi gününü birlikte geçirdik.Genel de cumartesi günlerini birlikte geçiririz zaten.Hadi güzel bir kahvaltı yapalım dedik gittik Kadıköy'de ki Sen cafeye.Aman allahım orası kesinlikle benim sığıra göre değil.Bize böyle yer geniş olacak , masalar geniş olacak etrafta öyle süs müs olmayacak.( sakarlıkta yeni bir çığır açıyo da benim ki ).  Girdik masaya oturduk ama daha hiç konuşmadan onun aklından geçenleri anladım.Kalk dedim gidiyoruz.Sen burayı başımıza yıkmadan kaçalım ! Ya yok falan dedi medi ama yalandan 1 dışarı çıktık kedi gibi bakıyor bana sağol ya halden anladın der gibi. ( bu arada böyle kahvaltı yerleri veya gezilebilecek mekanlar biliyorsanız hemen yazın bana hemen ) .Gittik doğru düzgün bir yerde kahvaltı yaptık.

   

(   evet görsel bana ait )
    Hadi sinemaya gidelim hiç birlikte onu yapmadık bak 5 ayda  hiç fırsat olmadı dedik. Bari Fury'i seçtik.Konusu savaştı ( ben de o da böyle filmler seviyoruz ) Konusuna falan hiç bakmadık.Brad pitt' i gördük bu adamın filmleri iyi ya tamam bu olur dedik ve girdik.0 araştırma 0 düşünme.Zaten hava soğuk sıcak bir yer olsun mantığıyla gitmiştik zaten.Filmden bahsetmeyeceğim .Ben beceremiyorum öyle tavsiye etmeyi falan.Bana film nasıldı Çoko diye sorsanız oturur filmi baştan sona anlatır böyleydi diye cevap veririm.Sonra da yorumlamaya geçerim.Piç ederim film aşkınızı.
Daha anlatmak istediğim şeyler vardı ama yapmam gereken şeyler var.Duş almakla başlasam iyi olacak.

18 yorum:

melodram dedi ki...

Aşk olduğunda mutluluk bonus olarak geliyor.
Umarım diğerleri de en kısa sürede yoluna girer.:)

çokomell dedi ki...

Galiba haklısın ama diğerleri dr olmadan olmuyor melo :( teşekkür ederim

Moira M dedi ki...

Beşiktaştaki khvaltıcıları biliyor musun?? Özellikle reçel türevleri diye bir yer var. off yeme de yanında yat kahvaltısının. Hem de fiyatları uygun. Kesn deneyin, biz çok seviyoruz :)

Büşra Bayram dedi ki...

tam acıktığım şu vakitte masayı görmek çok iyi geldi :) saç rengi olarakta kızıl tavsiye ederim. çünkü ben de kızıl yapmak istiyorum :(

çokomell dedi ki...

Moira m : hayır bilmiyordum.hemen netten araştırıp bu cumartesi de oraya akın edeceğim.fiyatı uygun diye belirtmen cok iyi olmus cünki su gittigim yerdr hic öyle degildi hic.cok sağol ya :)

çokomell dedi ki...

Büsra bayram : şu saatte canını cektirtmek istemezdim tabi ki :) yaa bi de ben kızılın coğu tonunu denedim daha önce.şarap kızılıdır , patlıcan moru gibi bir kızıl daha var onları daha da cok seviyorum.hevesin varsa kızıldan mutlaka hevesini al ama ven bu sefer baska bisey deneyeceğim sanırım.

deeptone dedi ki...

bak kadıköyde en ucuz kahvaltı bambi cafede çarşıda iki tane var. istanbulda en iyi kahvaltı ise beşiktaş'ta emin ol. hemen çarşıda meşhur kahvaltıcılar. kahvaltı cumhuriyeti deniyo yaa :)

çokomell dedi ki...

deeptone : bambi cafeye hiç kahvaltı için gitmedim de evet boğaya çıkarken solda var.
Bak beşiktaş'daki kahvaltıları biri daha övdü.Kesinlikle gitmem lazım o zaman benim oraya ya.Bugüne kadar ben neden hiç duyup keşfetmedim ki ?

Medanşeri dedi ki...

Yeni yıl gelmeden yapılacaklar listeni sıralamışsın Çokomell ((: Ben de üşengecim bu aralar :( Annenle birlikte nice nice sağlıklı, mutlu seneler diliyorum :*

çokomell dedi ki...

medanşeri : öyle yapmışım gibi olmuş umarım yılbaşı gelmeden bu listedekileri gerçekleştiririm de yılbaşına yeni bir liste çıkarırım.Hiç fena olmazdı di mi :)

Mes TidyGhost dedi ki...

Annelee onemsemiyo gibi duruyor boyle seyleri ama mutlu oluyor tontisler atlamamak lazim, fury i merak ediyorum, iyi mi kotu mu onu de bari :)

Pinquitte dedi ki...

Yürütebilen bir adam bulun yürüyün bence çok yerinde bir tavsiye çokomel!! :) Kahvaltınız da yakıyor vallahi, biz yurt kahvaltısıyla yetinen fakir öğrencileriz böyle fotoğraflar ekle arada da gözümüz gönlümüz açılsın :D
Ben de Açlık Oyunları 3'e gidicem inşallah önümüzdeki hafta on yıl oldu sinemaya gitmeyeli. İnşallah yapabilirsin listeni, benim de kültürlenme listem var. Okunacak kitaplar, izlenecek filmler falan uuv. Hadi bize kolay gelsin! :D

çokomell dedi ki...

mes tidyGhost : bence gitmeye değmez Brad pitt bile kurtaramamış o filmi benden söylemesi.

Pinquitte : bakalım yakında daha fazla kahvaltı resmi koyarım ama sonra sinir olma :) ya o listelerin sonu gelmiyor ama yapabilene aşk olsun.O kültürlenme listene sinemayı da ekle bence gerçi çok sık gitme öğrenciysen nasıl cep yakıyor :(

Moira M dedi ki...

Rica ederim canm :) ama haftasonları çok kalabalık oluyor 11 e kalmayın :)

safransarı dedi ki...

nasıl bir psikopatım yahuu
resimde gözüm direk çaya takıldı :d

çokomell dedi ki...

safransarı : çay sevenlerdensin sen galiba.Hmmm ben değilim ya :)

LaLa dedi ki...

Aşk olduktan sonra gerisi iplik söküğü gibi geliyor :)
Henüz o yazdığın kararlardan tam yapabilen çıkmıyor ama sen yapmaya çalışş:)

çokomell dedi ki...

lala : ben de öyle düşünmüştüm.İnan bana deneyeceğim ama o planlarda bya bir değişiklik oldu :)

Yorum Gönder