9 Kasım 2014 Pazar

yetişemiyor bu bünye hızınıza

       Ben yokken buralarda anlatılan meseleler de değişmiş ...

     Ben kendime şu ünlüyü ( yazarı , bloggerı , şarkıcıyı , türkücüyü ) örnek olarak yazmaya başladım , benim çok ilerlememi sağladı zıddırı bıddırı daha bir ton laf.Ben bu çabanın sebebini anlamadım.Yani neden kime methiyeler düzüyoruz? Her neyse ben kendi adıma konuşayım...

       Yazmaya çizmeye başlamamın sebebi hiç kimse değil.Kimseyi örnek almadım kendime ama beğendiğim , işte budur ! dediğim kişiler tabi ki var.Beni okumaya , takip etmeye zahmet edenler var mı bilmiyorum.Gördüğünüz gibi aklıma estikçe yazıyorum.Ayy şu yapmış ben de onun gibi yaparsam ben de de öyle durur dediğim en ufak bir şey dahi yok.Stil , kıyafet sayfalarına bakıp oradan bile kopya çekmeyen bir insanım.Benim tek ölçüm kafam.Hep kafama göre takılıyorum.Ha bir de burnum var.Onun dikine gittiğimde olmuştur canlarım.

       Şu sıralar moralimin canı sıkkın.Zaten bonus olan kafamı maşa yapmaya karar verdim.Çünküüü ısı değince bukleler yatışıyor kabarmıyor en azından.Bugüne kadar da hiç elime maşa almış insan değilim.Bunun acemiliğiyle saçımın önünü yapayım derken şap diye yapıştırdım yanağıma maşayı.O can acısıyla ordan çektim boynuma değdirdim bu sefer.( evet elimin ayarı yok )   her yanımı yaktım.Her yanımı iz yaptım.Önüme gelene soruyorum şimdi.

naber ? nasılsın ? sence bu yanık iz bırakır mı ? hmm tamam teşekkürler...

İz bırakmazmış doğru düzgün kabuğu bile olmamış incecikmiş.Tabi ben bepanten midir nedir ondan kullanıyorum.silverdin diye bir melhemden yardırıyorum.Annemlere de diyorum iz kalmaz diyorsunuz kalırsa estetik yaptırcam , iz kalmaz diyenler olarak birleşir ödersiniz nasıl olsa masrafımı.
Benim sığıra anlattım yandım ben ya , çok kötü oldu ama bak az buz değil.Ege adalarına döndü yüzüm orda burda parça parça yanıklar var falan diye.Dün buluştuk.

- bu muydu çoko ? ulan öyle bir anlattın ki ben böyle kezzap yanığı falan düşünmeye başlamıştım artık dedi.
Bir de Kadıköy'ün altını üstüne getirdik.Ya bir günde onlarca mekan değiştiren bir biz miyiz yoksa hepimiz mi böyleyiz ? yaaa bastılar beni burda kalkalım başka yere gidelim diye diye deli danalar dibi dolandırıyorum adamı.Bana işin aslını öğretinde ona göre davranayım.

neyse dostlar  zor bir hafta olacak bu hafta.Malum Nurdan ( kuzenlerimden biri ) ın düğünü cumartesi kınası cuma gecesi.Yani ben gene Düzce yolcusuyum gene...Şimdilik durumlar böyle işte.Daha yazacak çok şey varda sonra sonra...Birden yüklenmeyeyim size de yazık.

5 yorum:

ÇİĞDEM AKTAŞ dedi ki...

Merhaba watsonstan ayrilmissiniz ben de watsons a girmek istiyordum bilgi verebilir misiniz acaba

Medanşeri dedi ki...

Sondan başlıyorum, ilk olarak hayırlı olsun kuzenine tabi sana da çook geçmiş olsun, inşallah iz kalmaz gerçekten ne de olsa yanık, evlerden ırak (: En güzeli bu zaten kafana göre yazmak, eğer maddi bir kaygın yoksa tıklanma derdin yoksa sadece deşarj etkili kullanıyorsan aynen devam, takıl kafana göre çokomell :*

Elcin Hanedan dedi ki...

oooo kolay gelsin :)
banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
sevgiler

çokomell dedi ki...

çiğdem aktaş : şöyle bilinen kalabalık bir watsons şubesine gidip form dolduruyorsun.Yanında mutlaka güzel çekilmiş bir fotoğrafın da olsun çünkü formun yanında fotoğraf bırakınca daha etkili oluyor.Sonra çoğu zaman işe alıyorlar zaten.Umarım istediğin gibi olur da sen de hemen alınırsın :)

medanşeri : iz kalma konusundan yanıt veriyorum.Boynumdakinde minik bir iz kaldı yüzümdekinde kalmadı.Hadi gene iyiyim estetikden yırttım bir ara ciddi ciddi düşündüm acaba mı diye .p bir de evet ben deşarj etkili kullananlardanım ya benim buradan hiçbir çıkarım gelirim bişeyim yok 0 beklenti yani :)

elcin hanedan : sana da geliriz

Dördüncü Tekil Şahıs dedi ki...

Geçmiş olsun :)
Ben geç kalmadığım sürece her sabah elimde maşayla 15 dk geçiriyorum :) Bir zaman sonra kendini yakmazsın :D
ama saçların kıvırcıksa yazık etme :)

Yorum Gönder