24 Aralık 2014 Çarşamba

ben bildirdim bilmezlikten gelmeyin

      Ölmüş gibi yaşıyorum canımlar...
       Dershane falan derken yaşamaya pek vaktim de olmuyor zaten.Konuları yavaş yavaş toparlamaya başladım ama matematiğe hiç el atmadım.Matematik bilgim hala 2 buçuk işlem : toplama, çıkarma,çarpmanın yarısı bölme hiç yok.Bıraktım bırakalı öğrencilik hayatı hiç değişmemiş, öğrenci olmakta öyle.Hala mal insanlar var , hala dershanede ki bir bok olmayan o kızlar var , hala saçma salak espriler var.Kısacası hiçbir macera yok.

       Şu sıralar macera tadında takip ettiğim , kendi sorunummuş gibi hissedip benimsediğim, küfürler savurduğum,öfkeden kudurduğum tek problem Melodram' ın iftiraya uğraması olayı.Bugüne kadar hastalıklar,ayrılıklar,gözyaşları,kavgalar falan hiç eksik olmadı kızın hayatından tamam ama bu sonuncusu onun hayatına bile fazla bence. ( Kız bir diyemedi ulan dingil binecek olsam vosvosa mı binerim , sarı birde.hadi pembe falan olsa belki bi derece.bmw lere layık insanım vosvos da işim ne diye.Ayrıca bir de lanet olsun o arkadaşının hayal gücüne tamam normalde çulsuz olabilirim öğrenci insanım ama bari yalan atarken azıcık yüksekten atar insan.usturuplu olsun diye düşündün anladık da tamam bir spor araba olmasa da bir bmw yi uydurukdan da olsa hakediyordum ben oldu mu ama şimdi Zeynel çok ayıp ama.Yaa tamam tamam hadi bundan da geçtim ama rengi pembe olsun bari bunda anlaşalım kapişşş   )

        

    
    Bu arada kış geldi ben öyle bakımdan falan iyice uzaklaştım.Şuan tırnaklarımda yer yer soyulmalar görülmüş ( orta kısımlarında bile mevcut ) turkuaz oje duruyor.Maske olayı desen bir ara ne kadar düzene koymuştum.Valla şu sıralar bana ihanet etmemiş tek şey sivilce ilacım.Başta çok beddua ettim o ilaca da ama şuan seviyorum kendisini en kısa zamanda bu konuyu size de dökeceğim.Saçlarım deseniz tamam çok uzadı ama ben tam bir bonusum.Arada kabarmasın diye kısmen maşa uyguluyorum.Bir ara da bol bol saçımı renkten renge sokmuştum ahı gitti vahı kaldı.Yarısına kadar kestirsem anca kendine gelir.
     Aşk hayatım deseniz benim ki en geç haziranda mezun olup polis oluyor.Geçen gün gene Kadıköy'deyiz.Bana test kitabı aldı, bir yandan NT yi tavaf ediyor aradığı test kitabını bulmak için bir yandan da bana söyleniyor.Karı-koca gibi takılıyorduk Çoko ya nerden çıktı bu öğrencilik diye.Şaka bir yana kararıma çok destek oldu aslında.Düşünün işte test kitapları falan alıyor bana.Bir ilişki ancak bu kadar yolunda olabiliyor galiba.Bu hafta zurna dürüm deneyeceğim onunla.O arkadaşlarıyla yemiş resmini gördüm nasıl özendim.Zurna dürüm dediğimiz bildiğimiz dürüm.Tek farkı 70 cm olması.Onu da bir gömüp geleyim oından da bahsedeceğim size.

    Tabi siz de o arada boş durmayıp bana özel üniversiteler hakkında ne düşündüğünüzü söylerseniz çok mutlanabilirim.

11 yorum:

Mavi Seven Kişisi dedi ki...

baba parasıyla okuyo bunlar yea diyerek çok bok atıyorlar özellere ama ne biliyim puanını devlete yetiremezsen neden olmasın ama kıytırık bir yer olmasın. ben yaptım sen etme :)

çokomell dedi ki...

Mavi seven kişisi : % 50 kazanmazsam gitmem.zaten sadece anestezi olursa gitmek istiyorum. Sen hangisini sectin ki ?

deeptone dedi ki...

Allah seni bi de öğrencilik çıkardın başımızaaaa :)

safransarı dedi ki...

burs kısmını halledebilirsen özel üniversiteler gayet uygun
bir özel üniversitede çalışan biri olarak söylüyorum bunu :)

AhuDudusu dedi ki...

Hangi okuldan mezun olduğunun hiiiç önemi yok artık canım. Eskisi kadar az ve ulaşılmaz da değil artık özel üniversiteler. Ben de yüksek lisansımı özelde yapmayı düşünüyorum. Hakkında hayırlısı olsun bebim :)

Pinquitte dedi ki...

zurna dürümü ilk defa duydum. hemen araştırmalara ve görsellenmelere başladım ki ACIKTIIM :D
devlet olur inşallah ama özellerin de kötü olduğunu düşünmüyorum "parayı veriyorum ya da bursluyum sen de hakkını ver" diyebilirsin en azından.

Medanşeri dedi ki...

İnşallah gönlüne göre bir üniversite bulursun Çokomell (:

çokomell dedi ki...

deeptone : baktım bir bu eksik kalmış tamam dedim ben buna el atarım :)

safransarı : bu konu da kafam çok karışmıştı.Bazıları asla diyor bazıları iyi diyor.Bu konu da sana danışabilirim o zaman.Çok mutlandım şuan.

ahududusu : ben de özel üniversiteler için öyle düşünüyorum.Vaayyy ben daha üniversite için uğraşayım sen yüksek lisans yapıyormuşsun.Çok iyi ya darı benim başıma.

pinquitte : bende ilk defa duymuştum.Yiyelim onu.Kocaman da zaten.Evet öyle diyebilirim ama onlarda bunu bu sene bırakalım seneye de para ödesin diyebilir.ki genelde diyorlarda zaten.

medanşeri : inşallah bulurum :(

Pozitif Manyak dedi ki...

Özel üniversiteler iyi de hepsi değil,eğer özel üniversite düşünüyorsan seçimini iyi kaliteli bir yerden yana yapman lazım.Kesinlikle araştırmadan yapma derim,çünkü özel,burslu gidiyorsun diyelim eğitim kalitesi düşük oluyor :))

deeptone dedi ki...

ay bak 2015 sanaaa huzurlu bi aşk ve huzurlu bi iş ve okul getirsiin he miii :)

safransarı dedi ki...

gel gel bizim üniversite iyidir :)

Yorum Gönder