14 Ocak 2015 Çarşamba

bir savunma taktiği ( bendensiniz )

   Bir ısınma biçimi olarak '' oralet içme '' yi kullanıyorum şuan...
Duruma göre meyve çayı ve kahve de olabiliyor.Hava o derece çıldırdı ki balkonda sigara kaçamağı da bitti artık.

   Neyse ben bunu anlatmaya gelmemiştim.Ne anlatacaktım ?
Sizi sevmeyen insanları ! Takma sayın okuyucu.Ondan daha güçlü görün,daha mutlu daha eğleniyormuş gibi görün,üstüne bir de onu problem edemeyecek kadar yoğun görün.Ve zafer sizindir.Hepimiz artık biliyoruz ki ; sizi sevmeyen insan ya sizi çekemiyordur ya size ait bir şey istiyordur ya da sizinle çıkarları çatışıyordur.Ha ben böyle mi yapıyorum ? Tek bir farkla evet.Ben gerçekten umursamıyorum.Öyleymiş gibi yapmama gerek kalmıyor.Tabi bu durum kişinin kim olduğuna göre değişebilir.

   En son dershane de beni sevmediğinden emin olduğum bir kıza böyle davrandım en sonunda kız pes edip uzlaşma yoluna gitti.Neden bilmiyorum ama en çok '' dinsizin hakkından imansız gelir '' sözüne inanıyorum.Öyle de davranıyorum zaten.Bazen çok cazgır çok çirkef olmam gerekebiliyor ama alışıyorsun.Öyle olaylarla karşılaşıyorsun ki var be bu da oluyormuş demek ki diyorsun.Böyle olaylara alışa alışa geliştirdiğin kişiliğe de en son '' ben ne oldum böyle '' diyorsun.

  Nerede kalmıştım ? Geri püskürtmekte.En iyi savunma hücumdur sayın izleyici.Tabi bunun için yani göz korkutabilmek için biraz baskın bir karakter olmanız gerekıyor.Diğer anlamıyla '' farklı '' olmak da denebilir.Farklı olmak aynıların içinde ayrı olmak değil , aynıların için de kendin olmaktır aslında.Hem zaten farklı olsaydınız hiç bir tepkiniz kimseyi şaşırtmazdı.Şimdi siz aynısınız ya ; günün birinde çileden çıkıp çok sağlam bir tepki koyduğunuzda herkes afallayacaktır.Ne olursa olsun o durumda kafadan siz haklı olacaksınız zaten.Beklenmedik insanların tepkisi her zaman sayıdır,bunu da unutmayın.Bu duruma '' uysal atın çiftesi pek olur '' da diyorlar.

    Peki ben bütün bunları niye yazdım? Okuduğum kadarıyla hep çevrenizdeki birileriyle uğraşıyorsunuz. ( inanın kocaman bir çoğunluk bu ) Bari kendiniz için yakınmaktan başka şeyler de yapın dedim. ( bu örnek sadece siz kendi savunmanızı da geliştirebilirsiniz tabi canım ) Yapılabilecek en iyi şeyler bunlar diye bir idaam yok. ( iddaa, idda,iddea... nasıl yazılıyordu bu ya ) .Yaparsınız yapmazsınız size kalmış.Ben sadece sizin sinir sağlığınızı düşündüm.Orayı burayı ağlama duvarına çeviriyorsunuz sinir stres sahibi oluyorsunuz.Kıyamadım size.Çokonuz gene iyi günündeydi şımarık bebe tavrını bırakıp size anaçlık yaptı ( benim anaçloığım da anca bu kadar olur zaten .) hadi gene iyisiniz.

   NOT : Benim blog iyice günlük moduna girdi.Bu yazıyı sırf o mod dağılsın diye yazdım.Ha bir de dersi düşünmekten  ( evet çalışmaktan değil çalışmam lazım diye düşünmekten ) beynim artık çalışmadığından bu yazı tam benlik olmamış olabilir..İdare ediveriniz.Şimdilik bu kadar ama en kısa zaman da gene gelcem.

10 yorum:

Moira M dedi ki...

Güzel yazı olmuş yapıcam bunları

çokomell dedi ki...

moira M: dene bakalım işe yaracak mı sende de :)

deeptone dedi ki...

ha haaaa en iyi savunma saldırı ha galiba atatürkün sözüydü yaaa :) neyse iyisin fomdasın beee :)

çokomell dedi ki...

deeptone: formdasın diyosun :) yok deep yok bende elden ayaktan düştüm yok eski keyfim.Ama yakın zamanda olacak görürsün.

safransarı dedi ki...

her şeyden sıyrılıp "oralete" inanmaya devam edelim.
oralete inananlar derneğini kurmayı düşünüyorum
fahri başkan olmak ister misin :d

çokomell dedi ki...

safransarı : bende o potansiyel var evet olabilirim.Limonlu oralet diğerlerinden üstündür diye de bir madde koyarım ona göre.

Medanşeri dedi ki...

Bu yazıda uysal atın çiftesi pek olurgillerdenim ben ((: Ama önceden uyarıyorum çevremdekileri bulaşmayın diye :p Umursamamakla en güzelini yapıyorsun çokomell ((:

çokomell dedi ki...

Medanşeri ; hep birlikte umursamayalım.ben hep deligillerdenim.uysallığım hic yok.

Pinquitte dedi ki...

Umursamamak en güzeli. Senenin başında uyguladım birine halen devam ediyor şükür ki, yoksa sınıfta her gün olay çıkacak, her gün bi küslük. Ay ya bütün enerjimizi pozitif yönden kendimize harcasak en birinci olcaz ama yapamıyoz kii. :D

Meleklerin Rüyası dedi ki...


SÜper bilgiler bunlar. Muhtaç olmayız inşallah. Ama bilmekte fayda var. sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

http://www.meleklerinruyasi.com/

Yorum Gönder