7 Ocak 2015 Çarşamba

diyorum inanmıyorlar

      Dışarda kar var diye çoğunuz mutluluktan ölüyorsunuz biliyorum...
Beni sormayın ben sıcak seven insanlardanım.Temmuzun ortasında bile üşüyen bir vücudum varken bu havaya nasıl dayanabilirim ki ? Gerçi yine de kar yağışını izlemeyi seviyorum.Perdeleri açıp evin içinden dışarıyı saatlerce seyredebilirim.Benim kar fantazim bu kadar işte.

      Hava soğuk diye dışarı çıkmakdan kaçınıyor muyum ? asla.Ne zamandır görüşemediğim adaşımla da görüşmüş olduk.Nasıl özlemişim nasıl.

      


      Ben gene de bugün uğradım dersaneye.Gerçi fazla oyalanmadım eve geldim hemen ama geldim ki ne göreyim evde kimse yok.Bari şurada iki kelam edeyim dedim.Ya benim yazma,konu bulma sıkıntım falan yokda şak diye bunun başına oturunca kafam karışıyor.Aaaaa durun ne anlatacağımı buldum ( korkmayın, dersaneden sınavlardan ne yapmam gerektiğinden bahsetmeyeceğim bu sefer ).

    Cilt bakımı...Kışın hepimiz bir salıyoruz falan diyeceğim ama yok anacım bazı hatunlar var kışın bile taş bebek gibi geziyorlar.Hiç mi erinmiyorlar hiç mi üşümüyorlar anlamadım.Durum böyle olunca bizde de iş başa düşüyor tabi ki.Aslında ben kendi kullandığım ürünlerle ilgili bir yazı yazacaktım ! ( tabi ki benden makyaj bloglarındaki gibi bir performans beklemeyin ) Ben sadece işe yaradığını düşündüğüm şeyleri , hayatımı kolaylaştıran şeyleri kullanmayı seviyorum.Böyle kocaman bonus kıvır mıvır gür bir saçla başederken nelerin işe yaradığını anlatabilirim.Ya da yağlı ama nemsiz bir ciltle nasıl başedilebilir minnak ipuçları verebilirim.Çok fazla sivilce sorunum yok ama en ufak bir sivilce bile çıksa mutlaka izi kalıyor bende bunun için doktora gitmiştim verdiği krem baya işe yaradı.Tabi sivilce tedavisi demek kuru cildi onlarca kat daha kuru hale getirmek demek...Dudaklarım deseniz yaz-kış çatlıyor.Öyle keyfine düşkün işte.Unutmadan tabi ki bir de saç düzleştiricisi konusunda tavsiye verebilirim.Benim saçımı bile düzleştirebiliyorsa geriye kalan herkes de işe yarar zaten diye düşünüyorum.

     Her neyse bu saydıklarımı gelecekte bir yazıya bırakalım.Ben bu aralar hep boğazımda durması için bir siyah şal alacaktım ama dış kapıdan çıkar çıkmaz ne alacağımı unutuyorum.Bir de ruj fırçası alacağım.Ruj fırçası bana ömrüm boyunca hiç lazım olmadı bu zamana kadar.Şimdi neden lazım biliyor musunuz ? Müthiş rengi olan ( kahverengiyle bordo arası bir renk ) bir ruj aldım ve fırçasız sürmek neredeyse imkansız.Hiç de hata kabul etmeyen de bir yapısı var.Bulaştım mı kesinlikle çıkmıyor.Gördüğünüz gibi alınacaklar listem çok mütevazi.Listenin devamı hep hazırlık kitapları olduğundan anlatmaya gerek duymuyorum.Bu arada ben bugün mat 1 hocasına hocam bana soru çözümünü herkesden ayrı anlatın ve gerizekalıya anlatır gibi anlatın lütfen dedim.Benim gibi cinden hallice bir kızdan bunu beklemiyor olacaktı ki adam şok oldu.Bir an ne diyeceğini bilemedi.Şimdilik anlatacaklarım bu kadar.Çok şeyler oluyor aslında da anlatmaya değer mi kestiremiyorum.

    Bir de bütün eski sevgililerim geri dönmeye başladı.İlk başta bir hayıordır noluyoruz falan oldum sonradan aklım kaymaya başladı.Hayatımda çok defa aldattım çok defa da aldatıldım ama bu kez olmaz.Bu sefer birlikte olduğum insan gerçekten değerli biri.Başkası için onu harcamaya değmez.Diğer yandan ona böyle sırılsıklam aşık falan değilim.Öyle heyecan falan yok.Benim gibi bir kız için de bu büyük sorun.Bugüne kadar nerde yanlış,nerede olmadık iş varsa hepsini yaptım.İster istemez içimde bir yerler gene öylelerine kayıyor.Tehlike çanlarının çaldığını hisseden arkadaşlarım hemen önüme dikiliveriyorlar zaten.Gene her şeyi bok edeceksin diye.Evet muhtemelen edeceğim.Ya anlamadıkları şu öyle biriyle beraberseniz bir beklentiniz olmuyor.Takılmak da gayet eğlenceli.Tamam kulağa pek hoş gelmiyor ama insan en çok tecrübeyi öyle ediniyor aslında.Neyse neyse şimdilik uslu duruyorum.Hem de benden bile beklenmeyecek kadar kararlı bir şekilde uslu duruyorum.Bir aferin yok mu şimdi bana ?

2 yorum:

Miskin ve Beceriksiz :) dedi ki...

Aferin kızım en doğrusunu yapıyorsun.Kimse bağlanmaya değmez:)

Persephone dedi ki...

aferin sana çokomel;) kadınların başka ne işi olacak, nerede olmayacak adam var gidip aşık olacak:))) sevgiler...

Yorum Gönder