27 Mart 2015 Cuma

yaşıyo muyum? -yooo

    Uzun zamandır yoktum biliyorum.

   Sizi okuyup okuyup kaçıyordum.Malum öğrenci olmaya karar verdim başım kalabalık.YGS denen bela anca gitti başımdan sıra geldi LYS ye.Matematik 2 den nefret ediyorum arkadaşlar.Ben matematik özürlüyüm.Benim beynimin sayısal kısmı yok bence.Hayatımda ki yoklar bununla mı sınırlı , tabi ki değil.Bir hedefim de yok.Bir insanın istediği hiç mi bir meslek olmaz ? Yok işte.

   Haydi özel hayattan da biraz bahsedeyim.9 ayı geçtik ve hala ayrılmadık inanabiliyor musunuz?Rekor bu benim için.Tabi şu sınava hazırlandığım sıralar heder ettim çocuğu.Adamın sayısalı çok iyi.Diyorum ben seni öküz sanıyordum meğersem inekmişsin!  Bana matematik çalıştırsın diye onu her hafta sonu starbucks Bostancıya yapıştırdım resmen.Starbucks Bostancı şubesinde çalışıyordum ben eskiden.Oranın açıldığında ilk ekibindeydim.Orayı biz açtık , oranın düzenini biz kurduk.Orası benim için apayrı bir yer ayrıca 2 katlı olması da benim için ayrıca sevilme nedeni.Ders calışacaksanız kesinlikle tavsiye ediyorum.Bu arada Caddebostan'da ki pinkberr kapanmış yerine Akasya acıbadem AVM ye açılmış diye duydum.Üzüldüm , kahroldum resmen.Tamam AVM bana daha yakın ama olsun orda ki yeri başkaydı gönlümde.

   Neyse ne diyordum ben.Ha 9 ay diyordum.Mezuniyetine az kaldı onun.Bakalım okul bittiğinde de aramız hala iyi olacak mı ? Ya ben kabul ediyorum kolay biri değilim.Herşeyi geç fazla hırslı,hırçın,sinirli biriyim.Bir de fevriyim.İlla en son lafı ben söyleyeceğim.Bunun için herşeyi yapabilirim sonra ne olur diye düşünmeden herkesi kırabilirim.Bana sorarsan ben haklıyım.Her olumsuz bir şey söyleyişinde '' sen de sütten çıkmış ak kaşık değilsin sus bence '' diye çemkiriyormuşum adama.Geçen yine ! tartışıyoruz.Ben söylemeden direk

- neyse tartışmayalım nasıl olsa sen hep haklısın.Unuttun mu ben boktan çıkmış kara kaşığım ...

 demesin mi neye uğrayacağımı şaşırdım.Ben insanalara saldırarak konuşuyorum böyle üstünlük kuruyorum arkadaşlar.Bakın ben böyleyim siz olmayın.Başıma ne geliyorsa bu sebepten geliyor.

    Adamın benim hakkımda ki tüm tespitleri %100 doğru oluyor ve sinirleniyorum biraz.( aslında bayaa ) Geçen diyor sen çok hırslı birisin her konuda.O yüzden genel de başarılısın ama istediğine giden yolda seninle uğraşmak hiç kolay değil.Çekilmez olabiliyorsun bazen.Diğer yandan senin kafana koyduğun herşeyi yapabileceğini bilmek güzel...
Bana bunları diyor ama şöyle de bir durum var : bunların okulda kalma olayı falan yok.2 sene okuyorsun sonra siktir git polis ol diyorlar sana.Yani böyle demiyorlarda sistem bu.Sadece kaçıncılıkla ordan gittiğin konusu var.O da sadece gideceğin şehri seçerken önemli.Çünkü okul başarı sırana göre seçiyorsun istediğin şehri ve her şehrin kontenjanı var.İstanbul'da kalmak isteyen için sorun yok çünkü en sonuncusuna bile seçenek olarak diyarbakır , bitlis , hakkari , istanbul gibi bir seçenek kalıyor.Niye ? istanbul kuduruk bir şehir çünkü polis dayandıramıyorlar.Kapış kapış gidenler ise genelde kocaeli,sakarya,bolu   sonra da izmir , bursa vb...   ilk seçeneklerin sebebi tabi ki maddiyat.İstanbul da it gibi koştursan da aynı maaş.Sakarya da pineklesen de aynı.Gelir aynı ama istanbul'la kıyaslanırsa giderler için aynı şey söylenemez.

    Benim ki istanbul' da kalacak yani sıralamayı iplemese de olur.O ise öyle mi.Kimseye göstermeden , hiç çaktırmadan gizli gizli ders çalışıyor adam.Ben bile tesadüfen öğrendim.O ve ders çalışmak asla olamaz dersiniz tanısanız.Arkadaşları da öyle diyor.O ders çalışmaz ki ! nah çalışmaz.neymiş efendim notlar sınıfta okunuyormuş başkasından altta mı kalsınmış ... Hayretlerim şaştı.
   sen var ya sen : sinsi köpek , içten pazarlıklı puşt , fesadın dibisin dedim.
Valla haklısın ... dedi.O an anladım bizim ilişki bir söz var ya onun gibi.Neydi o '' körler sağırlar birbirini ağırlar ''   . okulda ilk 20 deymiş başarı sırası olarak.Hiç şaşırmadım.Neden hala birlikteyiz neden hala ayrılmadık sebebini anlıyorum artık.Hiç şaşırmıyorum.

3 yorum:

Spot Işığını Arayan Kız dedi ki...

Ben yapabileceğine inanıyorum. Ciddiyim kafana koydun mu yaparsın. Kendini şartlama mat2 yapamıyorum diye. En azından en çok çıkmış olan iki konu belirle ve onu çalış. Ben mesela belirli integralde hiç iyi değildim ve geometride.
Bir de siz de demek ki birbirini tamamlayan yap-boz parçalarısınız. Ben okurken onu anladım.

deeptone dedi ki...

ay bak kara ekmek izlesene yutuptan. orda da atarlı bi kız var asiye. o da aslında çok tatlı senin gibiiii :)

çokomell dedi ki...

Ben de atarlıyım ama ne kadar tatlıyımdir bilmiyorum :) o dedigin diziye hemen bakacağım merak ettim.

Yorum Gönder