25 Eylül 2015 Cuma

bayram alışverişi, yolculuk,ziyaretler

    1 bucuk saat sonra yeniden yollardayım canlarım.
Bayram ziyaretlerini ufacık polemiklerle atlattık.Şey ben büyük teyzeme bayramlaşmaya gidip, demir kapıyı açmayı başaramadığımdan geri döndüm.Tabi bu biraz olay oldu. ( ben amacımı yerine getirmek için oraya gittim mi ? gitttim.niyet önemli bence . )

      Hadi gelelim alışveriş kısmına.Ben mi gratisi sömürdüm gratis mi beni bilmiyorum ama durum şu:



The balmdan hiç kullandığım bir şey yoktu ama bu sene eyeliner ve Nude Dude far paleti aldım.Bordo ruja müthiş bir takıntım var ( ihtiyacım olmamasına rağmen ) mervenin kırmızısını aldım.Lorealden rimel, maybellineden fondöten,essenceden krem, golden rosedan pudra ( ben normalde de bu pudrayı seviyorum.)3 tane fırça ( aslında 3 tane daha eyeliner fırçam var ama memnun değilim aradığımı hala bulamadım bu mudur bilmiyorum. ) .Far fırçası da aldım.Bu arada ben pek far kullanmam.Yaa ben yaşca küçümen gösteriyorum biraz.Bana sanki far çok büyük işiymiş bana yakışmıyormuş gibi geliyordu.Son olaral flormardan rengini beğendiğim bir göz kalemiyle 2 tane de dudak kalemi aldım.Ben dudak kalemlerini bildiğin ruj olarak kullanıyorum.makyaj temizleme sularını kasada önerdiler.1 alana 1 bedavaymıs gratis kartta belli bir miktarda alışverişe.Onu da aldım.

Bu arada ben gelmiş burada yazı yazıyorum ama aslında hazırlanıyor, valiz falan toparlıyor olmalıydım.Kahretsin tam bir son dakika insanıyım bu huyumu da değiştirmeliyim.Bu sefer aileme,İstanbul' a daha uzun süreliğine veda ediyorum.
Bu yazı bu kadardı sayın seyirciler ben gidince tam durum bildirimleriyle geri döneceğim haberiniz olsun.






7 yorum:

Melo Dram dedi ki...

bende tam birrrrr son dakika insanıyım, ya aslında balmın paletlerinde benimde gözüm vardı ama gratis sırası yüzünden alışveriş bile yapamadan mağazadan çıkmak zorunda kaldım. :(((((( güle güle kullan :*

beauty beybi dedi ki...

çok hoş bir alışveriş olmuş hepsini güzel günlerde kullan:)

deeptone dedi ki...

oleeey yeni hayatın başlıyooooo :)

çokomell dedi ki...

Melodram : bu son dk insanı olmamız bir gün götümüz de patlayacak ama bakalım ne zaman.keşke sende o paletten alsaydın ya müthiş müthiş.

çokomell dedi ki...

Beauty beybi: çok tesekkür ederim.

çokomell dedi ki...

Deeptone : yeni hayatım başladı bile.nasıl dolu dizgin anlatamam ya da yakında anlatcam :)

Güzel ve Kültürlü dedi ki...

Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

Yorum Gönder