13 Eylül 2015 Pazar

içimde kalanlar...

    Biliyorum iyi bir blogger değilim çünkü yazmaya eriniyorum !

    Gene de bu gece yazmadan edemezdim.İstediğim şehirde üniversiteyi kazandım.Apartta tuttum ve bu burada ilk gecem.Yaşıtlarımın bir kısmı çokdan mezuniyet aşamasına gelmiş,diğer kısmı çokdan kocalarını kollarına takmışken ben evden 12 saat uzakta ilk senemdeyim.Ev arkadaşımla daha tanışmadım.Bayramdan sonra gelecekmiş.Evin yarısını o tutmuş ama böyle bildiğin ciddi anlamda yarısını tutmuş.Boş eve eşyalarını nizami bir şekilde tam ortadan yerleştirmiş.Ben olsam o kadar da düzgün yerleşemezdim.Sanırım bu tertiplilikle muhtemelen benim eşyaların onun sınırına geçen kısmını alır çöpe koyardı.Umarım iyi biri çıkarda sorun yaşamayız.Şuan o beni ben de onu merak edip duruyoruz.

      Madem öğrenci oldum bu sorunlar üzerinden yardırmaya devam edeyim bu yazıda.Ya ben geri dönüş biletimi falan da aldım ama bayram tatili 9 gün oldu diyorlar ,  okula dönme tarihi de değişti diyorlar.Hayy ben böyle işin.Az buz değil bir bilete 100 Tl gömünce evlat acısı gibi koyuyormuş.Evet Çoko'nuz para harcamaya alışık ama kıytırıktan bir kağıt parçasına değil.

Şimdilik bu kadar olsun mu ? Yarın bu işin yerleşme ve alışveriş kısmından bahsedeceğim.Bundan sonra buralardayım nasıl olsa kafa şişirmeye çok vaktim olur.

6 yorum:

Melo Dram dedi ki...

Şimdilik bu kadar olmasındı, ben heyecanlanmıştım ki yazı bitti! :(
Senin için her şey çok güzel olur umarım çokommmm, yalnız melodram tavsiyesi orada ki insanlarla çok sıkı bağ kurma ayrılınca insanın canı o kadar çok acıyor ki anlatamam. Maceralarını iple bekliyorum, kendim yeniden üniversiteye başlıyormuşum gibi heyecanlandım.:))

çokomell dedi ki...

melo dram : senin diplomayı bana verselerdi ben onu istanbul'da değerlendirseydim sen de benim yerime tekrar okula dönebilseydin ne güzel olurdu.

Melo Dram dedi ki...

Hahahaha aynen buna hayır demezdim doğrusu.:)

Lily - dedi ki...

Hangi bölümü kazandın çoko çok merak ettim yazsaydın keşke :/

çokomell dedi ki...

lily : iktisat canım.Çok zor biliyorum ama ben hep mevki sahibi bir iş hayal ediyordum.( devlet atamaları bu haldeyken tabi ki hayal ama ) gönlüm hep uzman, denetmen, kontronör falan olmaktan yanaydı okul bittiğinde senelerce KPSS A da şansımı denemek istiyorum.Ya da B ye girip yüksek lisansı da yyapıp akademisyen falan olmak...

deeptone dedi ki...

vaaaaay oleeey kutlarım. bölümünü de. oniki saat mı. antalyay mı yaaa. bayramdan sonra gitseydin bari :)

Yorum Gönder