9 Kasım 2015 Pazartesi

ringa ringa vizeler

   Hoşgeldin vize haftası...
    Cumartesiden haftaya cumartesi de olmak üzere her gün hatta çoğu günler 2 tane sınavım var.Şuan bir köşede sızlanmayı kendime hak görüyorum müsadenizle.
    Ben ne zamandır yazamadım ama bu sefer ihmalkarlıktan değil canımlar.Koskoca apartmanın mahrumiyet bölgesinde oturduğumuzdan.Bizim internet bozuldu.Üst katta var alt katta var bizde yok.Hadi telefondan bir şekilde bağlanıyorsun da laptoptan im-kan-sız.Ev babaanne evine döndü.Tv deseniz bizim pek kullanma huyumuz yok arada kısmetse olura bakıyoruz.Onu da sırf Emre için izliyorduk o da mıç mıç ilişki yaptı.

     Burada şuan sular durgun ama hep böyle değildi.Ne kıyametler geçti be hey yavrum hey.Kötü günlerden bahsetmek istemiyorum sayın izleyici.Söz seneye daha güzel olacak her şey,bu yıl çömezliğime geldi.
Ne anlatcaktım ben ya diye düşünüyorum şuan .Size biraz uzaktan eğitim zımbırtılarımızdan bahsetmek istiyorum ( bugün sınavda vardı zaten ) . Sabahın 8.30 unda benim 3 uzaktan eğitim (uzem) dersim var peşpeşe 3 gün.Böyle açıyorsun pc yi giriyorsun adam kameradan sana ders anlatıyor evinin salonundan.O esniyor,sen esniyorsun.Ben ( ve aslında herkes ) tabi ki sisteme girip kalan uykusuna devam ediyor.uyanıp baktığım zamanlarda da acaba bu adamın altında pijamamı vardır diye düşünmekten dersi dinleyemiyorum ( bence o da ders bittikden sonra yatağına dönüyor. ) En son sizin okul nerede ki ? diye sormuştu hocalardan biri.O an tamam dedim hoca okulu bilmiyor daha diye düşünürken sizin sınav sorularınızı biz hazırlamıyoruz onu okulunuzdaki hocalar hazırlıyor inşallah benim anlattıklarımdan sorarlar gibi bir cümle duydu bu kulaklar.veee hiç de öyle olmadı sayın izleyici.Hoca A anlattı sınavda Z vardı.Zaten önüne bir kağıt bile koymuyorlar.Geçiyorsun bilgisayar başına tık tık işaretleme yapıyorsun.Sınava bile saygı kalmamış arkadaş ! inanır mısınız resmen ellerim sorunun altını karalamayı özledi.
ben sitem kotamı burada doldurayım bugünlük.Aslında bir silkelensem var ya neer dökülür benden ama şuan dökülmek için yanlış zaman.Sabaha 2 sınavım var benim.biri gene uzem :( biri de muhasebe. Bakın muhasebe de çok ilginç bir ders.cebimde 5 kuruş para yokken maliye tablosu yapmalar almalar satmalar olmayan paramın çetelesini tutmak nasıl koyuyor anlatabilemem.dur ya yoksa anlatır mıyım ? bilemedim şuan.Hadi kaçtım ben.

5 yorum:

Lily dedi ki...

Kısmetse olur ilk çıktıgında bende emreye sebep bakıyordum :D şimdi ise herife gıcığım. O yüzden izleyesim kalmadı valla. Kızın yüzüne bir bende seni seviyorum diyemedi ya! Boşu boşuna umut veriyor uyuz.
Uzak egitimde ders anlatan hocanın kafası da iyiymiş yalnız. Sınavda anlattıklarından çıkmayacaksa dinlemenin ne gereği var ki..

deeptone dedi ki...

ha haaaa hadi başarılar sana çok çok :)

illy dedi ki...

selam:)çok sey değişmiş yahu şöyle bi baktım da...
kolay gelsin talebe:)

çokomell dedi ki...

lily ve illy ben sizin bloglarınıza bakamıyorum neden ? bunu bana bir anlatın lütfen.

lily : ayyy geçen gün hepsinin hakkını verdi ama çok romantik oldu ya.Uzaktan eğitimi de dinlemiyoruz işte yoklama için giriyoruz.

deeptone: çok çok teşekkür ederim.

illy : keşke biz de sana şöyle bir bakabilseydik ama bakamadık niye benim senin blogunu görüntüleme iznim yokmuş :(

Dreamella _ dedi ki...

Vize, final neffret ederim (kim etmiyor ki?) Neyse ki kurtuldum hehe

Yorum Gönder