17 Kasım 2015 Salı

şiştim burada patlayacağım

Öncelikle beynim şişti.
Önce vizeler diye sonra ingilizcemi geliştireyim diye beynimi mıncık mıncık ettim.Kütüphane desen artık müdavimi oldum,popomu koltuğa koydukdan saatler sonra yerimden kalktığım için dışarıdan gören '' altına mı yaptı bu '' gibi bir düşünceye sahip olabilir hiç şaşırmam.Bütün bunların dışında kalan zamanımda ise ne yapıyorum film izliyorum.Hatta bazı filmleri 2 kere izliyorum.Çünkü tam bir Aamir Khan delisiyim.



     Üniversite hayatı ilk günler güzeldi ama sonra boka sarıyor o iş.Gelmeyin arkadaşlar buralar hep gıybet.Neyse ki iş yaşamından yeterince tecrübeliyim de çoluk çocuk oyununa gelmiyorum.En son okuldan geldiğinde yemeği hazır bulmak isteyen ev arkadaşıyla uğraşıyordum.Kendisi sıklıkla beni ebeveyni sanıyorda.Dünyanın en sorumsuz insanlarından biriyken bir anda nasıl dadı konumuna düştüm inanın anlamıyorum.Bakın henüz üniversiteye gitmiyorsanız şimdiden söyleyin o ana babalarınıza sizi bebek gibi yetiştirmesinler.O kadar aciz olmayın.Birey yetiştirin birey,süs bebek değil.Cidden bu konu da çok doluyum.En olmadı ocağın altını yakmasını öğretin ya,renklilerle beyazların ayrılması gerektiğini...

     Şimdi size en kritik cümleyi açıklayacağım :
'' benim çocuğum hayatta öyle şeyler yapmaz,bilmez öyle şeyler '' . Bunlar saftirik anne sözleridir arkadaşlar.Kendi malının ne olduğunu bilmeden millete itelemeye çalışırlar.en çok da benim çocuğum dışarı çıkmaz diyenin çocuğu çıkıyor,sevgili nedir bilmez diyenin çocuğu bir onla bir bununla takılıyor, hayatta içmez diyenin çocuğu götü başı dağıtıyor...Sorun bunları yapması değil tabi ki ; sorun bunları hayatı boyunca hiç yapmadığı için ipini koparınca cozutması...
Hadi biraz da öz eleştiri yapayım, ben hangi kategorideyim.Valla ben evdeyken de dışarı çıkıyordum.Yeri gelirse akşamda çıkıyordum.Hayatım boyunca yeterince sevgilimde oldu.Ben tokmuşum burada anladım.Benim için okul yeni,yeniden sınav koşuşturmacası birşeyler öğrenmek yeniden adım atmak yeni.Ben en çok bunları özlemişim.
        

9 yorum:

Naz Ortabey dedi ki...

ipini koparmış dana misali

Dreamella _ dedi ki...

:) Ben de Bollywood filmleri seviyorum ama çok fazla izlemedim açıkçası. Aishwarya Rai'nin çoğu filmini izledim ama :D

Deli Müzeyyen dedi ki...

Bu benim çocuğumun öyle onunla bunla işi olmaz,benim çocuğum içmez diyenlerin filan çocukları evde nasıl bir oyunculuk performansı sergiliyorlar da hiç şüpheye düşmüyorlar anlamıyorum vallahi :D

gizemlikimlik dedi ki...

Ben iyi ki bizimkileri dinleyip şehir dışına gitmedim de burada kaldım.Her sabah annem küçük bebeklere gibi benim pesimden koşturuyor.Ki zaten onlar olmasa ben her gün okulu asardim. Şimdi yalvara yakara izin alıp okula gitmiyorum.
Ayrıca hazırlık öğrencisi olduğum için vize de ne diyorum.Sana kolay gelsin ^-^

pembe vosvos dedi ki...

5 senelik lisans ve 1 senelikte yüksek lisans hayatımda 3 ev ve 4 ev arkadaşıyla yaşadim. Şunu anladım ki, ailene tahammül edemiyorken birine tahammül etmek imkansız! Bu sebepten işlerin üzerine kalmaması için ticari ortaklık kurup samimi olmayacaksın! Hatun senden çekinecek, aynı şekilde sen de ondan.. Ayarını bileceksin yani.. En güzeli.. Nefret ve kızgınlık doluyum yazsam sayfalar taşar :D Hatta yazayım bir ara ben :)
Bir de salın kızlarınızı tezine bende katılıyorum zira o zamanında çıkmayanlar ne yazık ki üniversite ortamlarında en hızlı takılanlardan oluveriyorlar.. İstisnasız!

çokomell dedi ki...

naz ortabey : aynen öyle valla.

dreamella : Aamir Khan izlemediysen çok şey kaçırmışsın demektir.

deli müzeyyen : ya da evde öyle olan birisi burada nasıl bu kadar cozutabiliyor ben de bunu anlamıyorum.görmemiş yetiştirmeyeceksin ya.bırak görsün herşeyi burda coşmasın.

gizemlikimlik : aynı şehirde kalmanın hem iyi hem kötü yanları var.Aileden uzak tek başına neler yapabileceğimi görmek benim için çok önemliydi.Kendi ardını toplamak çok zor,ailemi de özlemek zor ama bilemedim şimdi hangisinin artısı daha çok.

pembe vosvos : tam olarak aklımdan geçenleri söylemişsin.Ya sen de yaz bence.Hatta en çok o yazıyı okumak istedim şuan.Bu derdi çeken tek insan ben olmamalıyım başkalarının da yaşadığını görüp huzura ermeliyim.

deeptone dedi ki...

ha haaaa, bence de bu hayat güzel sanaaa yaaa biraz duruldun ne güzel, saptamalar süper ama, hele ilk yıl okula başlayan kızlar ne dağıtırlar ama genelde de mi :)

Kafa Dergi dedi ki...

Çokomell! Blogumdaki yoruma bayıldım! Çok içten! Teşekkürler! :) :)

Üniversite hayatı entrikalarla dolu diyelim o zaman, diyebiliriz sanırım? :) :)

Vizeler biter, finaller başlar! :)

sevgileer

çokomell dedi ki...

deeptone : ben deli dolu yaşamımı özlüyorum ama bir daha hiç öyle olmaz galiba.He ya sorma ciddi ciddi dağıtıyorlar.Ben dağıtma hakkımı evde kullandım da geldim.

Kafa Dergi : Dikkat et sende entrika kurbanı olma.Zaten ''farklısın '' kafadan hedefsin yani.Kolla kendini benden demesi :) gerçi sana da yazacak malzeme çıkar diyeceğim de senin bunlarla işin yok sen daha dişe dokunur şeyler yazıyorsun.

Yorum Gönder