19 Aralık 2015 Cumartesi

kendimce tespitler

 Yazacaklarım hiç umurunda olmayacak sayın izleyici ama yine de buraya kadar gelmişken okuyacaksın...
     Önümüzde ki hafta final haftası ya buralar şuan hep hastalık.Bir insan evladı durup durup kendini en önemli zamanlarda nasıl hasta edebilir inanın anlamıyorum.Finaller bitsin hooop İstanbul'a kaçayım olayı da yok.Yılbaşında öyle dımdızlak bir başıma buralarda ev bekleyeceğim sonuçlar açıklanana kadar.Bütlere kaldım mı görmeden gidemem.Gitsem geri dönemem.Keşke yaşadığım şehirle okuduğum şehir arasında anasının nikahı kadar uzaklık olmasaydı.İşte bunlar hep cahilliğimden.
     Bugün aylar sonra annemi gördüm.Yani görüntülü konuştuk.Biraz daha uzatsak ağlayacağım sandım.Benim gibi duygu fukarası insandan beklenmeyecek şeyler bunlar.Beni görür görmez
-Kurbağa gibi yeşil oje sürmüşün gene
demeseydi daha iyi olabilirdi.Annem için kırmızıdan başka renk yok sayın izleyici.Arada pembeyi de kaale aldığı oluyor.Telefonu kapattıkdan sonra elimde kırmızı ojeyle buldum kendimi.İşte bunlar da hep özlem.Ne yiyorsunuz ne içiyorsunuz muhabbeti oldu bir ara ; şimdi anneme okuldan 2 de gelip yemek yemek için saatin 6 olmasını beklediğimi bir türlü anlatamadım.Erken yiyince gece acıkıyoruz sonrası hep hüsran.Gerçi hayatım boyunca kilo sorunum olmadı ama olacak gibi.Yaa zaten kısayım ben bir de kilo alırsam bildiğin damacanaya benzerim.( Bunların üzerinden birkaç saat geçmişti ki akşamın 10 'un da kalkıp muffin yapıp yedik ).Muffin yerken de bir ara çökertme kebabı yapalım diye konuştuk.Öğrenci evinde değil sanırsın kraliyet ailesinde yaşıyoruz.
      Neyse biraz daha dert yakınayım ; ben final stresiydi,geçim derdiydi derken bildiğin insanlıktan çıktım.Saçım kaşım birbirine girdi.Gideyim de biraz kıza benzeyeyim.
      Bu kız hiç özel hayat yazmıyor artık demeyin hemen o konuya da değineceğim.Yazmıyorum çünkü yok.İşin ilginç yanı istemiyorum da.Beni isteyenleri de istemiyorum.Hayatımda kimseyi istemiyorum.Gerçekleştirmek istediğim hedefler var, okul desen zaten zor.Eğer 18-19 yaşında üniversiteye gelseydim belki düşüncelerim daha farklı olurdu.İnsan büyüdükçe öncelikleri de değişiyor gerçekten.Yeni bir önem sırası oluşuyor.Yeni tavırlarım yeni düşüncelerim beni bile şaşırtıyor bazen ama olması gereken bu.
      Bugüne kadar aklıma koyduğum her şeyi yaptım.Sorun şu ki ; bazen yanlış şeyleri koydum aklıma ve yanlış olduğunu bile bile yine yaptım.Pişman mıyım ? bazı konularda evet bazıların da hayır.Aklımda hiç acaba? yok mesela.Düşündüğüm,denemek istediğim sonucunu görmek istediğim şeyleri iyi veya kötü mutlaka yaptım.Ben bu saatten sonra bir daha saçmalamam herhalde diyorum kendime.Çünkü muhtemel bütün olasılıkları denedim ve sonunu bildiğim olayları yeniden yaşamaktan hiç haz etmiyorum.Düşünsenize ortalama 60 yıl yaşıyoruz. ( Allah uzun ömür versin ama sonrasında değiştirebileceğimiz çok bir şey yok hayatımızda).Geri dönüp baktığımda ömrüm boyunca koca bir hiç yapmış olmak istemiyorum.Sadece ben değil tabi ki kimse istemiyor ama bunu sadece hedefleri için kendinden feragat etmeyi becerebilenler başarıyor.İşte tam olarak onlardan biri olmak istiyorum !

5 yorum:

Deli Müzeyyen dedi ki...

Yılbaşında eve gitmeyeceğine üzüldüm ya ailenle olsaydın keşke.
Bazen öncelikler değişiyor tabii.Bazen sadece aşk meşk düşünüyorsun,bazen ona sıra gelene kadar yapmam gereken şeyleri halledeyim diyorsun.Genel düşünce şöyle sanırım hayatımızdaki her şeyi yoluna koymadan aşka meşke bulaşmayalım.O zaten yeterince darmadağan edebiliyor yönünde.
Aklında hiç acaba kalmaması ne kadar güzel.Bende öyle omlak istiyorum aklıma ne gelse ne istesem doğru da olsa yanlışta olsa yapmak istiyorum ama hem detay düşünüyorum,hep başkalarının hislerini düşünüyorum.
Bu arada umarım büte kalmazsın :)

Uyuşuk Pollyanna dedi ki...

Üç senedir istisnasız her vize final döneminde ya hasta olurum ya da dişim ağrıyomuş numarası yapar, hayatı zindan eder bana. Yılbaşında vizelerim daha yeni başlayacak herkes evine gitmiş olucak bu yaban ellerde bir ben kalıcam :(

çokomell dedi ki...

deli müzeyyen : Detay düşününce istediklerini yapmak çok zor zaten.Ben bırak detayını yaptıklarım üstünde birazcık düşünseydim hiçbirini yapamazdım.Bu arada seninde dediğin gibi inşallah büte kalmam :(

Uyuşuk pollyanna : ikimizde yılbaşında birbaşımızaysak gel sarılıp ağlayalım.Köyü yanmış köy ağası gibi hissediyorum kendimi aklıma geldikçe.

MariPoSa dedi ki...

Merhabaaa , üniversite 'de olup evde yılbaşı mı geçirlirmiş yav böylesine güzel zamanlar bir daha gelmeyeceek , ben de üniversitedeyken hep finallerime denk gelirdi eve gitmezdim ama yılbaşıdan da kalmazdım illa ki o saçma partilere gitmenize gerek ki bulunduğunuz illerde illa ki bi kutlama vardır dışarı çıkın anın tadına varın zaten üniversite sonrasındaki bütün yıllarınızı evde ptt yaparak geçireceksiniz bir çoğumuz gibi .. Şimdiden mutlu yıllar :)

çokomell dedi ki...

mariposa : bütlere kalmadım ve eve döndüm.Notlarımın hepsi beklemediğim bir şekilde iyiydi ama seneye yılbaşında muhtemelen o saçma partilerden birinde olacağım.Bende tatmak istiyorum onu.

Yorum Gönder