4 Aralık 2015 Cuma

muadili yok mu hmm tamam o zaman

Hayatımın külfeti ağır olmaya başladı bunun muadilinde yaşayamıyor muyum ben ?

    Hani bir şey alırken pahalı gelirse muadilini alırız ya amaan nasıl olsa aynı işi görüyor diye,hah işte ben tam o hakkımı kullanmak istiyorum.Ben gene aklımı kendimi çok fena dağıttım ama şimdilik bu konudan bahsetmek istemiyorum.
     Ev arkadaşım da yeni sevgili yapıyor sanırım şuan ha gayret olcaz biz aşamasındalar ama bu gece olduk leveline geçerler.Bu saatte buluşmaya gittiğine göre...Aman aman olsun herkes mutlu olsun herkes sevdiceğine bişeylerine kavuşsun.Kimsenin hayatında bir action olmayınca iyice sıkıcılaşıyor buralar.Merak etmeyin ben İstanbul'u özledim diye ağlamayacağım ama laf aramızda şunu da bilin ; eğer gidersem bir daha da geri dönmek istemem korkusuyla geldiğimden beri hiç dönmedim İstanbul'a.Zaten artık buradaki hayatıma da alıştım.Apartta ki kızlarla dünya engelliler günümüzü kutladık.Hepimiz şu apartta akıl sağlığı yerinde bir allahın kulu olmadığında hemfikirdik.Yanlış anlaşılma olmasın dalga geçmiyoruz.
      Ha bu arada aklınızda olsun acil iyi kahve falı bakan arkadaşlar arıyoruz.İnsan günde onlarca kez kahve pişirir mi?Her gelene 1 fincan yapınca ve her gelenle de bir fincan içince yapılıyormuş anladım. ( sonra neden Çoko'nun çarpıntısı var ? ) Bu nedenle evimizin en acil ihtiyaçlarından oldu bu fal meselesi.Elimiz de böyle bir arkadaş var ama biz onu hunharca kullanıp eskittik.
       Bakın yazının bu kısmına kadar geldim ve hala dedikodu yapmadım inanabiliyor musunuz ? durun hemen başlıyoruz ;
Sınıfta bir çocuk var küpesi omuzlarına değiyor.Ben erkekte küpe severim ama sallantılı küpe nedir ya?Benim sınıfta kanka var Halişş her seferinde onu dürtüp diyorum utan kendinden sende minnak bir küpe bile yok çocukta şatafatlısı var,şuan ölmelisin bence diye.Şimdi bir de hava soğudu ya çocuk şapka bere olayına girmiş,beresini derste bile çıkarmıyor.Atkı desen her gün farklı bir desende ve farklı bağlama stiliyle geliyor.Çocuk 200 kişilik sınıfta anında dikkat çekiyor.yakışıklı değil güzel değil sempatik değil cool değil havalı değil.Bildiğin süslü.Bakın onun hazırlanma süresi benim hazırlanma süremden daha uzun değilse ben de bir şey bilmiyorum işte o kadar.
      Bu yazıyı ev arkadaşımı beklerken uyuyakalmayayım diye yazdım.Şimdi o heyecanla gelecek ve inanın neler olup bittiğini dinlemek için uykumdan dürtülerek uyandırılmak istemiyorum.Ha ben olsam dürtüp uyandırır mıyım ben de uyandırırım.Siz bana o aşkı verin gerisine karışmayın,gerekirse apartı nizami sıraya sokar aparta sesleniş konuşması yaparım hiç sorun değil.

5 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

erkekte küpe her şekil itici ya :o

deeptone dedi ki...

hehe hepimiz engelliyiz ya toptan deli haklısın. :) dedikoduları yaz amaaa :)

BettysviewtoBollywood dedi ki...

cok güzel bi yazi hele orada o 'süslü' kelimesini kullanman cok güldüm ,allah da seni güldürsün :))
Bu arada benim Bloguma da beklerim:))♥

çokomell dedi ki...

büşra bayram : bazılarına çok yakışıyor ama minik bir küpe ve tek kulak olması şartıyla tabi.

deeptone : seninkini de kutlardım buralarda olsan :) sen bozulmazdın şaka yapmama.Dedikodu yazmama sebebim artık her yer dedikodu olduğundan buna doymam hatta artık biraz daha dedikoduya tahammülümün kalmaması sanırım.

çokomell dedi ki...

BettysviewtoBollywood : hepimizi güldürsün .Ya ben senin oralara geldim ama geldiğimi belli edecek bir şey bulamadım.ama geldim yani haberin olsun.

Yorum Gönder