7 Ocak 2016 Perşembe

aklımdakiler

  Gecenin bu saatinde beni deli dürttüğü için burada değilim sayın izleyici...

   Bundan sonra daha sık ve düzenli yazmaya;yazılarım da kendi çektiğim fotoğrafları kullanmaya karar verdim.Buna niye gecenin bu saatinde karar verdim bende bilmiyorum.Aklımı kurcalayan konulardan biriydi bu yazıp kurtulayım böylece yapmak zorunda kalırım diye düşündüm.Aklımdaki diğer konulardan da bahsedeyim.Biri ingilizce.Ya ne yapıp ne edip bu konuda kendimi geliştirmeliyim.Yarından itibaren bu konuya el atacağım.

     Bir de kendimi geliştirmek istiyorum ( gördüğünü gibi gelişmekle ilgili her şeyi kafama takmışım.) Kendi okuduğum bölüm hakkında pek fikrim olmadığını düşünmüştüm ve bu eksiğimi kapatmaya çalışmakla başladım.Ekonomi haberleri,ekonomistler, ilgili akademisyenler,makaleler derken sevdim.Gerçekten bölümümü sevdim.Bütün dönem devamsızlık yapmadan okula gitmeyi başarabilmişsem,hiç anlamadığım derslere bile it gibi çalışmışsam ve kendime ileri hedefler koymaya başlamışsam sebebi budur.

     Sığ kalmaktan korkuyorum.Bence hepiniz korkun bundan.Okuyamamaktan,yorum yapamamaktan,eleştirememekten,yazamamaktan,anlayamamaktan,olduğunuz yerde saymaktan ölümden korkar gibi korkun.Çünkü ilerlemeye çalışmanın tek yolu bu.Garip bir karakterim var.İnanın beni benden başka kimse motive edemez,ikna edemez,teşvik edemez,caydıramaz.Aklına koyduğunu yapan, aklına da genelde saçma sapan bazen cidden yanlış şeyler koyan biriyim.Biraz da fevriyim.Zaten akıllı uslu olmayı asla beceremedim.Bütün bunları sizde böyleyseniz diye anlatıyorum...Kendinize belki dur deme vaktiniz gelmiştir ,durun düşünün diyorum.Ben durup düşündüğümde bir kaç yıl geç kalmıştım.Yine de dönüp kaldığım yerden devam ettim.Umarım sizin de yarım bıraktıklarınızı devam ettirmeye cesaretiniz ve bunu anlayacak dostlarınız,aileleriniz vardır.
Benim vardı ; ben şanslı olanlardandım.Dünyanın en güzel şeyi yakınlarınızın sizin huyunuzu suyunuzu bilip sizi olduğu gibi kabul etmesi,olduğu gibi size güvenmesidir.Kıskanan ara bozmaya çalışan olmaz mı ?İlla ki olur,her şey güzel ise illa ki biri gelip fiştekler bir sorun yaratmaya çalışır.Unutmayın başkasında olmayanlara sahipseniz, sahip olmayanlar bunun hesabını size sormaya, yanlış olan sizmişsiniz gibi göstermeye çalışacaktır.gülün geçin,salağa yatın,safa yatın  ama asla onlara bunu açıklamaya çalışmayın.Çünkü zaten biliyorlar sadece işlerine gelmiyordur.

10 yorum:

Profösör dedi ki...

Samimi, sade bir anlatım. etkileyici. Dostça. Takipteyim. Başarılar dilerm.

Naz Ortabey dedi ki...

Beraber gelişelim. Seneye ingilizce kursuna gidiyoruz unutmak yok :)

çokomell dedi ki...

profösör : teşekkür ederim.

naz : tabi ki canımmmm

Moira M dedi ki...

Yaa bu ara tam da bunlar geçiyor aklımdan çokomel. Hazır işsizken kendime bişeyler katmalıyım diye düşünüyorum. Sonra tv de kısmetse oluru açınca kendimden tiksiniyorum... Yarın başlasam bare ben de...

çokomell dedi ki...

Moira M : kendine haksızlık etme kısmetse olur müthiş oyalayan bir program.açınca takılıp kalıyor insan ben de öyleyim yalnız değilsin.

Moira M dedi ki...

Hahhaha :D di mi ama ya :)

gooogoook dedi ki...

Kendini sorgulayan her insanan yaptığı içsel konuşmaları bizlerle paylaşman çok güzel, içsel ama tanıdık, hepimizden!. Dolayısıyla çoğumuzun içten içe sürekli kendisiyle konuştuğu, kendisinnden istediği, kendisinden beklediği bir sürü gelişme var. Zaman akıp giderken kımıldanmak şart. Esasen her yeni yıl başlangıcına yakın pekçok insanın yaşadığı ve bence yaşaması da hoş olan envanterler:) artılar, eksiler, beklentiler.. Bu kayıtları tutmak benim için bazen çok eğlenceli oluyor. Hayır nedense durum vahim bile görünse sırf bu muhasebe kaydını bile yapmak kişiye "Kendimle ilgileniyorum!" duygusu verip, kişinin kendi kendisinden memnun olmasına neden olması yüzünden bile harika:)) ben kendimi böyle hissediyorum mesela. Sevgiler.

deeptone dedi ki...

geliş bakalım hadi sen az gelişmiş değilsin ama geliş bakalım nereye kadar :) ingilizce ve ekonomi. beynimi geliştircem diyon seeen :)

çokomell dedi ki...

gooogoook : Kesinlikle öyle.Zaten her karar verdiğim şeyi de uygulayamıyorum.En azından eksiklerimi anlıyorum böylece.Seninde dediğin gibi kendimle ilgileniyorum güya.Bir de ancak böyle farkediyorsun açıklarını.

deeptone : beynimii diyorummm :) asıl sensin gelişmiş.Benim ki hep mecburiyetten,keyfimden değil.

Melinda Sordino dedi ki...

seni yeni keşfettim bundan sonra hep burdayım!
ingilizce konusunda bende aynı dertten muzdaribim.
o yüzden geçen gün tumblrdan bi kıza mesaj attım konuşur ingilizcemi geliştiririm diye ve kız polonyalı çıktı dfdjndnj
bendeki şans da bu kadar olur işte, anadili ingilizce olmayan biri :D
neyse buralarda olacağım, kendine iyi bak adaşım Mell :)

Yorum Gönder