5 Ocak 2016 Salı

duyduk duymadık demeyin

   Aranızda duymayanınız kaldı mı bilmiyorum ;
İçimizden biri ( Mert Ofluoğlu ) çok kısa bir süre önce Ters Düz kitabını çıkardı.Kitap çıktığında İstanbul'da olmadığım için ben internetten sipariş edip aldım ancak final dönemime denk geldiğinden okumayı ertelemiştim.İyi ki ! ertelemişim.Çünkü kitabı elime aldıktan sonra bir türlü bırakamadım, eğer başlasaydım muhtemelen şuan bütlere kalmıştım bu çok net !
     


    Kitabın sonuna cidden şaşırdım hiç beklemiyordum ama bunun dışında ben Ece'nin sadece babasıyla olan ilişkisini değil bütün olaylarını merakla okudum.( evet sayın okuyucu 2 cümle daha yazarsam spoiler vermiş olacağım bu nedenle acilen çenemi kapatıyorum .) Ters Düz Bozbalık serisinin ilk kitabı.Bunu özellikle belirtiyorum çünkü sizde benim gibi bitirdiğinizde daha yok mu diye heveslenebilirsiniz.Sakin olun arkadaşlar çünkü devamı varmışşş.Ha bir de bu biraz dedikodu gibi olacak ama yazarın en büyük isteklerinden biri kitabın bir gün dizi olmasıymış.Ben bunu bildiğimden ( oradan buradan okuduğumdan biliyorum ) kitabı okurken acaba dizi olsa kim olurduuu hmmm , cık şunun mimikleri olmaz, yok bunda Ece olacak asalet yok , Cık bunda Nilgün asiliği yok diye diye sanki bana soruyorlarmış gibi seçe seçe okudum.Bu da ayrı bi zevkli oldu tabi de neyse siz böyle yapmadan da okuyabilirsiniz.

     Bu arada ben kitabı internetten sipariş edip almıştım ama geçen gün aynı kitabı arkadaşıma da aldık.Maltepe park D&R de 'yeni çıkanlar' bölümünde mevcuttu.Hala almamış ,okumamış olanlara duyuruluuuuurrr.

5 yorum:

Melo Dram dedi ki...

Mutlaka okumak istediğim bi kitap, ama hala alabilmiş değilim. Burda d&r yok.:( netten sipariş vereceğim sanırım bende.

çokomell dedi ki...

melo dram : olmayan yerlerde çare genelde o oluyor benimkini 2 güne getirdiler .

Kafa Dergi dedi ki...

Umarım keyifli bir okuma olmuştur... :) Dizi hayali çok da sır değil, kitabın başında da yazıyor ya zaten... :) Bu arada Nilgün asi, Ece asil, Burak yakışıklı ve sevimli derken kimi kim oynasa diye düşünüp şunu yazmıştım: http://kafadergi.blogspot.com.tr/2015/12/ters-duz-dizi-olsa-kimi-kim-oynasa.html O zaman ikinci kitap için Bozbalık'ta kalmaya devam! Sevgiler... :)

çokomell dedi ki...

kafa dergi : ben twitter da anket olarak görmüştüm sanki.Bu arada cidden keyifli bir okuma oldu için rahat olsun ve tekrar tebrik ederim :)

safransarı dedi ki...

ben de attım listeye:)
gayet güzel yorumm

Yorum Gönder