2 Ocak 2016 Cumartesi

neredesin sen ?

   Bütlere kalmayıp yılbaşını evde geçiren Çoko'nuz bildiriyor...
Canlarım İstanbul'a gelir gelmez geldiğim şehre geri dönmek istedim.Tamam orasıda soğuktu falan fişman ama buralar kar kış kıyamet.Sürpriz yapcam dedim perşembe sabahı buradaydım.Yollar kar bavul desen çekilmiyor.Sürüklüyorsun kar doluyor önü.Ben o öküz kadar bavulu kucaklamak zorunda kaldım.Bavul dediğim benimle aynı boyda daha fazla ende.Görenler yürüyen bavul var sanmadılarsa bende bir şey bilmiyorum.Hala kollarım sızlıyor.Gelmeden önce aparttaki kızlarla , ev arkadaşımla vedalaşmak falan çok zor oldu.Arada tartışıyoruz,cinnet noktasına falan geliyoruz ama diğer yandan 4 aydır herkesden çok birbirimizi görüyorduk.Kendi evime kendi düzenime çok alışmışım ama diğer yandan ben gerçekten İstanbul'a aşığım bir kere daha anladım.Ya ben bu şehre adım atar atmaz mutlanıyorum.

   
 

    Bugün ne kadar hava da göt donduran soğuğu olsa da hadi dedim sinemaya gidelim.Ertuğrul 1890 filmini merak ediyordum.Şu ara vizyonda Delibal filmi de var ama o beni pek çekmiyor.Duygusal filmler bana göre değil.( bu arada düğün dernek 2 yi mutlaka izleyin, ben onu izledim diye seçeneklerimde o yoktu. ) Annem de eğer o japonlu filmi izleyeceksen beni de götür dedi.Kalktık gittik.Filmin ilk yarısı gerçekten müthişti.O okyanusda ki fırtına sahnesi , dalgalar yüreğimi ağzıma getirdi.kendimi tutamayıp ağladım.2. yarısı da kötü değildi ama biraz reklam kokan hareketlerdi bunlar,izleyin anlayacaksınız ne demek istediğimi.Gene de izlediğime pişman olmadım gene gitsem gene onu seçerdim.

   


     Aaaa bir de ne diyeceğim ; buraya gelmeden önce her yerde kışlık şort aradım durdum ve bulamamıştım.Bugün sinemadan çıkışta bir mağazanın vitrininde tesadüfen gördüm ve mutluluktan gözlerim yaşardı.Ulan bir insan el kadar şortu aylarca arar mı ? ben aradım ama bulamadım.Tesadüfen görünce hemen girdik aldık.( en nefretlik kısmı deneme kısmıydı.Şuan mevsim kış malum,hangimizin bacakları şort deneyecek kadar müsait ki şu sıra di mi ama ? ) Nolur sadece sen bu durumda değilsin deyin yoksa müsait bir köşeye çekilip biraz kendimden iğrenmem gerekecek.
    

4 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

üniversiteyi dışarda okuyan her insanın başına gelen şeyler bunlar. Biraz da sinir bozucu oluyor zamanla istanbul. bak görürsün iki yıl sonra buraya dönmek istemeyeceksin :)

Kafa Dergi dedi ki...

İstanbul çok soğuk valla kar kış her yer... :)

Deli Müzeyyen dedi ki...

Büte kalmamana çok sevindim :)
Tabi ki sadece sen bu durum da değilsin geçen gaza gelip bir elbise denedim utana sıkıla hala aklımda :/

çokomell dedi ki...

büşra bayram : istanbul dışında bir yerde yaşamak istediğimi düşünemiyorum ama okuduğum şehir de hiç fena değil.

kafa dergi : sorma yaa oysa ben ne umutlarla gelmiştim.

deli müzeyyen : bende çok sevindim.Ayy sorma ya rezillik.Geçen beni köpek kovalamıştı , ısırsaydı utancımdan doktora gidemezdim.O bacak açılabilemezdi.

Yorum Gönder