20 Şubat 2016 Cumartesi

bir falcı meselesi

  Yeşilçam cafeye fal baktırmaya gidicez de ev arkadaşımın hazırlanmasını bekliyorum.
   Aslına bakarsanız ömrüm beklemekle geçiyor.sizin yazılardan falan okuyayım dedim resmen kolaya kaçmışsınız.hep kitap, film tavsiyeleri hep bir şuraya buraya gittimler.Hiç birinizde mi aşk meşk yok hiç mi yaşamıyorsunuz.valla gönül ister ki ben anlatayım ama siz bilmezsiniz ben de durumlar " yine hüsran " .gerçi artık biliyorum belli bir yaşdan sonra hiç eskisi kadar yakmıyor canı.( şuan sizi mi kandırıyorum kendimi mi inanın bilmiyorum.) Bu arada üniversite hayatı güzel ve farklıysa bile inanın bana değil.Ben kesinlikle ıstanbul da daha çok eğleniyorum.neyse bizim kız hazırlandı.başka zaman yine yazarım zaten artık başka yapacağım bir şey de yok habire yazarım.

4 yorum:

Kafa Dergi dedi ki...

Ne çıktı fal? :)

sevgiler... :)

çokomell dedi ki...

kafa dergi : sorma ya falcı adam hem çok uydurukçu hem de çok meraklıydı.O bana anlatsın diye gittik biz ona anlatırken bulduk kendimizi.

Cessie dedi ki...

Ben kendim de çözemiyorum ki yazayım. "La bu ne la?" dan öteye gidemiyorum valla olan biten hakkında. Olsa şöyle güzel bir ilişkimiz piremsesler gibi el üstünde tutulsak da anlatsak.

pembe vosvos dedi ki...

Falcıya gitmeyeli epey oldu, insanın arada motivasyona o bildiği ismin harflerini duymaya ihtiyacı var sanki :)

Yorum Gönder