5 Mayıs 2016 Perşembe

bir küçük sarı bez meselesi

      Ruhu Pelinsu biriyle yaşamak zor zanaat.
İnsan sabrı ne kadar sınanabilirse o kadar sınandı benim bu yıl.Bakın ciddi ciddi söylüyorum lütfen ebeveynler çocuklarınızı prenses olacak şekilde değil birey olacak şekilde yetiştirin çünkü saltanat kalkalı çok oldu.

     

       Şu sıralar yeni krizimizin adı sarı bez.Her gün bakkal,market dolaşan Pelinsu'yumuz inatla bana mesaj atıyor,evden çıkarken beni tembihliyor sarı bez al,unutma al,ordan geç al.Ben kolay kolay alacaklarımı unutmam, hatta o söylemese son bezimiz eskimeden ben yenisini zaten alırım.O söyledi ya hani, bir türlü kendi de almıyor ya hani.Asla ama asla almayacağım.3 sokak fazla dolanıp arka yoldan geleceğim yine de aşağı sokakta markete uğrayıp almayacağım.Anasının öğretemediğini öğretip, '' akıl vermek yerine aklını kullanıp kendi işini kendi görmesi gerektiğini '' öğreteceğim.Bakın mesele çok saçma geliyor kulağa ama bir kere birine kıl kapınca ne yaparsanız yapın yatışmıyor.Önceden bunu pohpohlayan ama asla aynı evde yaşamaya yanaşmayan arkadaşları vardı artık onlarda yok ( olan kısımlarıysa kendisini pohpohlamaktan çok yorulup kendisinden çok sıkıldıklarını belli ettiler ) , birşeyler öğrenmesi için fırsat bu fırsat.Allahım bir de seneye de benimle kalmak için planlar yapmıyor mu saçımı başımı yolasım geliyor.Bütün bir sene geçici ebeveynlik yapan benim aklım başımaysa en sonunda ev sahibinin ' kurtul Çoko bundan ' imalarıyla geldi.

       

       Diğer yandan ev arkadaşlığı olayı da nereden tutsan elinde kalan bir konu.Dışarıda seçip alıyorsun ama evde içinden ne çıkacağını asla bilmiyorsun.Evimdekinin en azından huyunu suyunu biliyorum deyip sakinleşiyorum bazen, sonra da gerçekten sevdiğim arkadaşlarımdan biriyle neden yaşamadığımı düşününce kendini mutsuz bir evliliği olan ama Allah'a şükür düzenim var,alıştım, deyip ayrılamayan insanlar gibi buluyorum.Seni sevmiyorum gönlüm başkasında da diyip gidemiyorsun ki ( şayet böyle gidenlerden de mutlu olanı hiç görmedim o yüzden tırsmıyor da değilim. )

    Neyse nereden geldik bu konuya,hah sarı bezden.Şimdi benim bu sarı bez olayına bir çözüm bulmam gerekiyor.Çünkü gerçekten son sarı bezimiz dokunanın elinde vazelin sürmüş hissi bırakmaya başladı.Ellemeden önce 3-5 kez düşünmeyi gerektiriyor.Ben de ıslak mendil kullanıyorum çaktırmadan.Silmem gereken yer tezgahın üstüyse süngerle , masanın üstüyse ıslak bezle :) Son söz olarak bu eve ya sarı bez alınmayacak ya da o alacak valla kendi bilir.

8 yorum:

deeptone dedi ki...

ha haaaa söle ona öğren kızım deeeee kendini piremses mi sanıyosun deseneee :)

Mia Wallace dedi ki...

ehehe sarı bez almak ya da almamak.. :)

çokomell dedi ki...

deeptone : kavga sırasında diyorum şakalaşırken doğruluk payı bırakarak alttan alttan söylüyorum ama prensesi iyi bir şey zanneden birine nasıl anlatabilirsin ki durumun vehametini?

çokomell dedi ki...

mia Wallace : sonunda aldık gittik.Tabi ki beraber gidip aldık yoksa yok ona sarı bez falan.

Naz O. dedi ki...

Söyleseydin ben alırdım verirdim seninkinin eline :)

çokomell dedi ki...

Naz O. : Şşşşttt hazıra alışmasın sonra herkes eline versin diye bekler ;)

Buzlu Kalem dedi ki...

"Dışarıda seçip alıyorsun ama evde içinden ne çıkacağını asla bilmiyorsun" evlilik gibi bişi bu 😂😂

çokomell dedi ki...

buzlu kalem :benim de aklımdan geçen en doğru benzetmeyi yaptın.Umarım bu sefer seçip aldığımla evde bulduğum aynı karakterde olur.ne çıkarsa bahtıma artık.

Yorum Gönder