6 Haziran 2016 Pazartesi

eğlencesine yazdım bunu sırf söylenmek için

   Yazmayı unutmadım ama yazmadım da...
    Yalan yok vaktim de vardı ama sanırım yazacak dişe dokunur olaylar yoktu.Hala da yok ama en azından seneyi bitirip okuldan eve döndüm bu da bir şey sayılır di mi ? Finaller öyle böyle geçti ( evet ortalamamı 3'ün üstüne taşıdım.) Okuldan sonra 10 gün gibi bir tatil yapıp daha Haziran gelmeden bronzlaşmayı başarıp İstanbul'a döndüm.
    

  (bu kızla finallere falan çalışmak mümkün değil ... sensin nah diyorum altta kalmıyorum ben de başka bir güzide el hareketimizle karşılık veriyorum )

   Açıkcası orada tam mevsimi gelmişken , onca cefasını çekip sefasını süremeden bu şehre dönmek koydu azcık.Olsun hem Ramazan geliyordu diye teselli ettik kendimi ne yapalım.( evet dostlar 17 saat oruç tutuyoruz artık peki buna hazır mıyız ? ) 
                       
(oradaki ojesiz ayak bana ait kusura bakmayın vakit bulamamıştım bir de sanki amele yanığı olmuşum gibi çıkmışım ama valla öyle değil ))

Bu yaz İngilizce meselesini baya bir halletmem gerek.Bakın bu sene erasmus sınavlarına girmek istiyorum.İngilizce şart.Tabi bunu nasıl başaracağım konusunda hiç fikrim yok, Çoko bak bunu böyle yapacaksın diye yol gösterecek olan beri gelsin.
                           

( canım Azmak,buz gibi Azmak... Bu arada bakmayın 26 derece yazdığına o mayısdaydı ve havalar kötüydü.Şimdi 40'a yaklaşmıştır :(  )

   Bu arada sonunda ev arkadaşıma seneye beraber olamayacağımızı , bu ilişkinin! burada bitmesi gerektiğini söyledim.Yok be yapamadım aramızda bir sorun yaşamıştık fırsat bu fırsat bunu bahane et yapıştır seneye ayrılalımı yürü buradan dedim öyle de yaptım.Bu taktik tuttu efendim yapın yaptırın.Tabi ev değiştirmek düzen değiştirmek kolay değil.Seneye kimle yaşayacağımı da buldum ama nerede yaşayacağım hala muallak.Köşe başında ki parkta bile kalabilirim böyle giderse.Dalga geçtiğime bakmayın bu konuya kafam takık aslında.Okul açılmadan halletmemiz gerek.Yani aklınızda olsun '' başıma dam arıyorum '' 
     

  ( ben bu yemekle mutlu olmamıştım.Hep Ösk yüzünden.Benim aklım kalamar tavada kalmıştı.Mezgit'e bile razı olabilirdim ama velakin buna kaldık. NOT : '' ösk '' müstakbel ev arkadaşım. )

 size anlatacağım başka konularda vardı ama bugün böyle  boş muhabbet yapmaya geldim.Ciddili konular sonra canlarım.Gider ayak size gelmeden önce ki gezmelerimden 1-2 foto koyayım da niye orada değiliz de buradayız diye hüzünlenin.Tek başıma bir kahrolan ben olmayayım.
                   



10 yorum:

safransarı dedi ki...

çay var mı çay:)

Syrakusa Belafonte dedi ki...

Üçün birini gösteren arkadaşının olduğu resme bakıcam derken boynum tutuldu, sandviçi yiycem diye ekranı ısırdım millet bana manyak gözüyle bakıyor. Ortaçağ zırhımı giymeden okumam daha artık seni :D

çokomell dedi ki...

safransarı: istediğin çay olsun :)

Syrakusa Belafonte : sen bir de bizi senin yazılarını okurken görsen...gülmekten karnına ağrılar girmek deyiminin gerçekleşmiş hali gibi oluyorum seni okurken.

safransarı dedi ki...

nihehe:)

Naz O. dedi ki...

Gezdin gene yaa ben dank diye geldim evde pinekliyorum en çok bana yazık. İngilizce için kolları sıvamak lazım bu yaz nasıl olacak bilmiyorum ama muğladayken kursa gidelim bence :)

Naz O. dedi ki...

Çay sevmiyor bu kız varsa yoksa kahve :)

deeptone dedi ki...

tatili nerde yaptın orlarda mıı. erkek arkadaş nolduu :) oh oh iyi gidiyor. sen erasmusa bir başvur önce. sonra kışın okulda birinden hızlı kurs alırsın zor olmaz öğrenirsin :)

çokomell dedi ki...

naz o :sen gezdiklerine say cicim.ayrıca sen fal bakınca daha güzel oluyordu türk kahvesi içmek.

deeptone: oralarda:) laf aramızda temmuzda gene kaçıp gideceğim Deep.Bak şimdi o erkek arkadaş meselesi çok karmaşık.Girersem çıkamam diye aanlatmaya elim varmıyor.İnşallah öğrenirim.

Buzlu Kalem dedi ki...

Ingilizce seviyen nedir bilmiyorum ama pratik yapmanın en iyi yolu, maddi durumun ingiltereye falan gidip de bi müddet kalmaya yetmiyorsa tur rehberliği yapmak ;)

çokomell dedi ki...

buzlu kalem : aaa bak ben bunu hiç düşünmemiştim aslında mantıklı olabilir.Teşekkürler ederim :)

Yorum Gönder