16 Haziran 2016 Perşembe

yine bir gün boş beleş düşünüyoruz

  Gelin birlikte düşünelim ...

   Benim aklımın bana yetmediği kısımlardayız da şuan.Az önce düşünüyordum büyüyünce akademisyen mi olsam! A sınıfı kariyer memurluklardan birine mi girsem diye ( gördüğünüz gibi bütün meslekler kollarını açmış Çoko gelse diye bekliyorlar,oysa üniversite hayatına bile yıllarca yıllar yıllar süren iş hayatından sonra ancak atıldım... neyse bu kısmı karıştırmıyorum ve hiç hedefimden şaşmayıp bu ikisinden birine dahil olacağımı varsayıyorum. umutlarımla oynayıp beni bozanı valla parçalarım ona göre yorum yapın benden söylemesi )
Tabi ben kafamda hangisini seçsem sorusuna bile önümde çay çekirdek balkon keyfi yaparken diğer yandan tüm vizyonsuzluğumla internetten kısmetse olurun geçmiş bölümlerine göz gezdirirken   cevap veriyorum öyle de bir keyif pezevenkliği.Yapacak bir şey yok beni böyle yapmışlar.

     Şimdi Ramazan ayındayız ya hani ben oruçluyum ama Kübik ( kankaların gülüsü balısı herbişesi ) değil ( bu kısmı hızlı geçiyorum çünkü din ve vicdan hürriyetini yazılardan,seslenmelerden her şeyden  ayrı tutmak lazım ) o yüzden gündüz afedersiniz ama malak gibi yatmak dışında pek bir ekşınım yok.Film izliyorum yabancı dizi takip ediyorum derken ( aslında aman aman dizi izleyecek kadar sabrım da yok ben bazen gelecek bölümü düşünmekten izlediğim bölümü takip edemiyorum bazen de ben olsam napardım acaba lan demekten bazen ise amaaaan bu kadar da olmaz dizi işte bu çok belli böyle gerçek hayat olur muymuşmuşmuş diye krize girmekten ) - annem bu nedenle benimle yerli yabancı hiç bir diziyi izlemez :(  Her neyse o nedenle filmler izlemek bana daha mantıklı geliyor.Tabi 1. liği gene kitaba veriyorum ama onda da durum şu : aşk romanı sevmiyorum çok sığ geliyor ama okuması kolay düşünmen gerekmiyor bir de insanın canı araada bir mutlu son çekmiyor değil , bilim kurgu sevmiyorum çünkü bana göre değil , insanlığın zibilyon yıl sonra ki geleceği temalı hiç bir olaya gelemiyorum benden sonra tufan canım ya , şurada kendi kıçımı kurtacak kadar zor düşünürken insanlığın o anki sorunlarına hiç yoğunlaşamayacağım ... biyografilere, otobiyografilere bayılıyorum , polisiye korku türünü okumak çok hoşuma gidiyor ama bir süre sonra acaba ot gibi okuyo muyum bilgi neyimde vermiyor bu bana dediğim oluyor.Diğer yandan mecburen ekonomi kitapları okuyorum ama bu kendi alanım olduğundan tabi.Haa bir de siyaset ve yakın tarih kitaplarını seviyorum.

Koy önüme yahudi sorunu, koy önüme ermeni sorunu , gel karşıma nazi deneyleriyle ohoooo sabaha kadar tartışırız canımlar.Bu konuya da nereden geldik hah dur ben dün yeni bir kitap listesi yaptım içine de her türden kitap koydumda onu söyleyecektim.Okumak ufku açmanın en kolay yolu , okumak kafa dağıtmanın en kolay yolu.

Bakmayın böyle dedim ama bu aralar normalden daha çok okuyorsam sebebi en ufak bir boş zamanımda elin sığırını arayıp ( evet evet ilişemeyen ilişkimizin bireyinden bahsediyorum ) affetmeyeyım diye , bir an coşup özledim falan demeyeyim diye.

   NOT : Gündüz gezmiyoruz dedik diye ot hayatı da yaşamıyoruz efendim, iftardan sonralarımız sağolsun bakınız : 

 

 ( türk kahvesi delisi olduğumu içmezsem krizlere girdiğimi, kahveyi iyi yapan insanları ve mekanları asla bırakmadığımı gidip onlara musallat olduğumu söylemiş miydim ? )
         
(pastayla falan aram yok ama filtre kahveyee amaaan kahvenin her türlüsüne tavım ben arkadaşları )


( senin ahududulu mu böğürtlenli mi tam okumadığım bir modelin hariç hiç sevmiyorum magnumcum.Habire yememin tek sebebi arkadaşlarım sizin şubeyi seviyorlar canım napalım benim ki de mecburiyet.tabi deneyeceğim süsleteceğim seni diye görünümünü deli kızın çeyizine benzetmeseydim keşke, gerçi uzaktan bakınca ümraniye çöplüğüne de benzemiyor değilsin hani ... neyse ne yedim gitti )

5 yorum:

Melo Dram dedi ki...

Niye olmasın? Olur bence, geç olsun güç olmasın.:) Hem daha iyi ben üniversiteye girdiğimde aklı gidik bi ergendim, boş boş yıllar geçirdim. Keşke ben de geç gitseydim, daha net olabilseydim.

P.s: Canımı magnum çektirttin :(

Syrakusa Belafonte dedi ki...

Şimdiye kadar okuduğum en matrak yazındı :)
Senin kafandan istiyorum ama benim beden eski. Kaldırır mı bilmem :) Kalemine sağlık :D

Söz Sanatı dedi ki...

Deli kızın çeyizi, Ümraniye çöplüğü :)) Muazzam benzetmeler. Ayrıca ben de kahvenin her türlüsüne tavım :) Çok keyifli bir gönderi olmuş. Düşünme konusunda şu an yardımcı olamadığım içinse üzgünüm :( Sevgiler.

çokomell dedi ki...

melo Dram : işte ben de tam olarak öyle teselli ediyorum kendimi.Umarım böylesi benim için de daha iyidir çünkü kendimi bayaa vakit kaybetmiş gibi hissediyorum.
ayrıca boşver Melo cornetto candır gerisi heyecan :) cheesecake li olanı hele hmmm

Syrakusa Belafonte : Ne demek senin kafandan istiyorum ne demek ??? senin kafa benimkinin çok üst leveli insan seviye düşmek ister mi hiç ? bir daha duymayayım sen bol bol mevcut kafanla yaz ki kahkaha atmaya sebebimiz olsun di mi ?

söz sanatı : kahveyı seven insanı nerede olsa severim ben.Olsun ya daha düşüncek çok zaman var :)

safransarı dedi ki...

yaşasın sade türk kahve sevenleerrr
:)

Yorum Gönder