6 Ağustos 2016 Cumartesi

DİKKAT DİKKAT: bu bir veda yazısıdır

   Hayatımda en başarısız olduğum konulardan biri bitirmek...
   Her şey kötüye gitse de,dibi de görse,tamamen karar vermiş bile olsam,en doğrusu bu bile olsa  ben emek verdiğim şeyleri bitiremiyorum.Takıntılı mıyım neyim ?Bu sefer öyle olmayacak.

     Gidiyorum ben dostlar.Bu blogu kapatıp başka bir isimle 0 dan başlayacağım.Oysa aklımda yazmayı planladığım onlarca yazı vardı.4 senedir yazıyorum burada, fikirlerini merak ettiğim , acaba bu okuduğunda ne yorum yazacak dediğim insanlar tanıdım.Hayatımın iyice boka battığı, herkesi,her şeyi silmenin yeni bir evresindeyim.Bir yerden sonra değişmek ve çevredekileri ayıklamak gerekiyormuş.Bunu biliyordum ama uygulamaya geçmek zor olacak.Kendimle de sorunlarım var.Hiç hoşlanmadığım huylarımı,törpülemem gereken yönlerimi gördüm ve inanın başaracağım.Özel hayatımda saplanıp kaldığım çıkmazları,nasıl her seferinde aynı hataları yapabildiğimi gördüm,henüz nasıl bunları değiştireceğimi bulamadım ama yapacağımdan eminim.

     Peki burayı neden kapatıyorum ?
Ben yazdıklarımı saklayan,gizleyen veya deşifre olmaktan korkan biri olmadım hiç bir zaman.Çevremdekiler yıllarca günlüklerimi okuyormuşcasına okudular burayı.Kendilerine koz çıkarmaya çalıştılar yine de ihanet etmedim yazdıklarıma.Hiç düşündüğümden farklı bir şey veya yaşadığımdan ayrı bir şey yazmadım.Bile bile yanlış yaptığım oldu,yanlışımı örtbas etme çabam hiç olmadı mesela...
Artık istemiyorum.Tanıdığım insanların bu kadar aleni bir şekilde hayatımı öğrenmesini istemiyorum.Onlarca deneme yanılma yaparken yıllar sonra sadece yanıldıklarımı hatırlasınlar istemiyorum.Bu adresden gitmek istemiyorum ama onları buradan göndermenin bir yolu yok tıpkı beyinlerini açıp içine birazcık akıl fikir,bir tutam anlayış,bir kaç gramda yorumlama kabiliyeti koyamayacağım gibi...Ben de yapabileceğim tek şeyi yapıyorum ve bu adresden ayrılıyorum.Bu yazı bir süre burada kalacak; yokluğumun sebebini,gidişimin nedenini veya nerede olduğumu merak edenlerin görmesi için.Daha sonra dönüp blogu kapatacağım zaten.

    Son olarak şunu da söylemek istiyorum.aranızdan bazılarına ulaşıp yeni adresimi vereceğim.Aslında hepinize ulaşmak isterdim ama sanırım o kadarını yapamam.Yine de aranızda çoko adresini bana da bırak diyenler olursa mutlaka onlara da döneceğim.2012 den bu yana bana çok şey kattınız.Bu arada yazıyı '' şey'' lere boğup katlettim gider ayak ama ne yapayım ya bu seferlik böyle olsun.

NOT : Ben tema yapmayı bilmiyorum arkadaşlar.İlk geldiğim zamanlarda daha 3. yazımı falan yayınlamıştım buradan biri bana yorum yazmıştı biraz düzenlesene profilini her şey harman çorman diye.Beceremeyeceğimi söyledim ve temamı da bana seçtirip o hazırladı düzenlememi de o yaptı.4 yıl önce bana bu konu da yardım eden sonradan ismini değiştiren ve daha sonrasında tamamen ismini değiştiren ''CHERRY WİNE '' a  belki de hiç göremeyecek olsa bile çok teşekkür ederim...

10 yorum:

Söz Sanatı dedi ki...

Ben insanlardan bu kadar kopuk ve bağımsız olmasaydım kesinlikle ben de bloğumu kapatıp sıfırdan anonim olarak açardım. Hayatını etkiliyor ve kötü niyetli insanlara bir dayanak oluyorsa evet yap bunu, hiç düşünme. İsteyen olursa yeni blog adımı veririm diye belirttiğin için ben de rica ediyorum. Bloğa yorum olarak atabilirsin, yorumu okur, yayımlamadan silerim. İrtibatta kalmak isterim :) Ukalalık gibi görünmez umarım bu yazacağım; ama bazen herkesi silmek insanı tamamen özgür kılabiliyor. "Herkes kendi işine baksın." demenin bir çeşidi yani... Kendine çok iyi bak, görüşmek üzere.

Syrakusa Belafonte dedi ki...

olmadı bu..
illa deşifre olman gerekmiyor. kapatma .. ben izliyorum seni kapatma... bak gıdıklarım !

Zombi dedi ki...

yazıyı okudukca kendimi gördüm kendimi gördükçe üzüldüm üzüldüm üzüldüm..banada ulaşıp yeni adresini verirsen öyle mutlu olurum ki...

Moira M dedi ki...

Çokomel, lütfen yeni adresini bana da gönder. Tam kimse yazı girmemiş ne oluyor bu blogger a derken bir de bu yazıyı görünce iyice üzüldüm. Lütfen bana mail at. strawberryy.fieldss@gmail.com

Adsız dedi ki...

Yaaa yazdım ama gitti mi anlamadım.

Arkadaşım olan bir blogger görmüş yazını, sen cherry wine değil miydin senden bahsedilmiş dedi de gördüm yazıyı. Blogu bıraktım ama bu yazıdan sonra dönesim geldi çok tatlısın😅 Keyifle yazmaya devam etmen dilekleriyle.

Cherry

çokomell dedi ki...

söz sanatı: aynen öyle istiyorum ,herkes kendi işine baksın...

syrakusa belafonte : ohooo ben seni yeni adresimde de takibe başladım ki :) sende beni izle.ayrıca gıdıklarsan çok gülerim.

zombi : hepimiz zaman zaman aynı durumda kalıyoruz di mi ? burası da hayatımızın bir parçası olduğu için ve aslında içimizi dökmek için yazdığımız için gizlimizi saklımızı ortaya dökebiliyoruz maalesef.ve tabi ki veririm hatta çok sevinirim :)

moira M : mutlaka sana da göndereceğim :) çok mutlu oldum istemene.

ADSIZ : Ohaaa okuyunca hem şok oldum hem de çok mutlu oldum.Teşekkürümün sana ulaşacağını asla düşünmemiştim ama olmuş ulaşmış işte.Her kimse sana bunu ulaştıran çok teşekkür ederim.Bloga dönmeni çok isterim buraların senin gibilerine ihtiyacı var haberin olsun.

Daha Mutlu Yaşam dedi ki...

Deeptone sizi yazmış blogunda.Ben de yeni bir blog yazarıyım sizi öğrenmiş olduk.Yeni blogunuzda da sizi tanımak isterim.Sevgilerimle...

gökçe bağtır dedi ki...

Şimdi karşılaştım seninle kaybetmek istemem. Tanışalım vakti geldiğinde :)

gooogoook dedi ki...

Deep bloğunda yazmasabilmeyecektim, fazla giremiyorum bloglara yoğunluktan! Şaşkınım ve üzgünüm böyle düşünmenizin nedenlerini de paylaşmışsınız. Her yazınıza yorum yazamasak da inanın içtenliğinizle sevgiyle okudum hep! Çünkü çok samimi ve doğal. Uzun zamanlar (ve aslında hala) ben de yazınsal birşeyler paylaşmak istedim. Kimine göre belki saçmalamak istedim ama yapamadım. Hep ya eleştirilirsem ya hep olumsuz şeyler yaşarsam, mutluluk da yazılmalı ya mutluluğumu yazar da ;havalı ve kendini beğenmiş görünürsem dedim durdum. Yazınsal şeyler paylaşmak gerçekten CESARETLİ insanların işi herşeyden önce sizi bundan dolayı tebrik ederim. Bizimle dünyanızı paylaştığınız için de teşekkürler, bir an, bir cümle, bir manzara sizden bize yansıyan elbette bizlere de ışık oluyordu aslında, isteyen istediği gibi değerlendirebilir. Ben blogların yoğun yazar yazmaz ama hep aramızda olmalarını isterim. Gerçi siz nedenlerini paylaşmışsınız. Face ismim kendi adımla değildir ve çok az insan vardır. Bloğumu yakınlarım neredeyse hiç bilmezler ve hâlâ bilen iş yerimdekiler dahil çok azdır. Paylaşmak istediğim şeyleri ve kişileri ben seçiyorum. Belki o bakımdan haklısınız, ne şekilde olursa olsun, ister isim değiştirin, ister başka türlü kesinlikle yazmalısınız;) Ama burayı bırakmayı bir kere ve bir kere daha düşünün. Sevgiler.

Lulu dedi ki...

Veda yazın acıttı, Çokomell eskilerden beri yazan çok az kişiden birisin. Yazmaya devam et, başka isimle olsa da

Vedalar bazen yeni başlangıçlardır... Yeni bloğun, yeni yazılarınla mutlu ol

Yorum Gönder